Gå til innhold

Hva har du gjort i dag med Land Roveren din?


jebba

Anbefalte innlegg

Hentet verkstedvogna etter PKK i dag. Null hull! Det er godbilen sin det!

 

Glemte i går og nevne at jeg fikk justert lysene på brøytebilen og fortsatte litt på demontering av girkasse på Kuliekspressen. Til å gjøre så lite, så synes jeg egentlig at jeg får gjort en del om dagen :).

 

I dag har jeg vært å henta to varmeovner til garasjen også. Skal prøve meg på 4,2kw gassvarmer der og se hvordan det funker. Ikke bare LR relatert arbeid, men veldig tett forbundet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok grep om lufting av returslangen fra varmeaperatet i 1996 Disco ES 300tdi.

Typiske kjennetegn: Varmere på den ene siden, kaldluft på tomgang.

Oppdaget at det i praksis var slitsomt å få ut lufta, og i påvente av bytting av "P-pakning" blir det mye lufting.

 

Da går man i skuffa med det rare i, og lager en lufteløsning med rørleggerdeler... Y-stykke, slangestump, noen overganger, ei kran og noen slangeklemmer.

 

gallery_5421_335_18824.jpg

 

Fungerer greit så langt,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fått ut all luft av kjøleveska, ble 'the Leksvik way' som gjorde susen. Fikk samtidig konstatert at resirkspjeldet sto åpent hele tiden og lukket dette. Resultatet ble en varm og duggfri RRC. Da ble den også godtatt som familiebil til familie selskap kveld :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har testet vinsjen! Idrettslaget holder på å reise en airdome, en "oppblåsbar treningshall" og trengte litt assistanse for å få dratt utover duken, kombinasjonen frost og tykk plastduk er ikke det enkleste å håndtere uten hjelpemidler.

 

Men vinsjen klarte jobben greit, litt morro å vise seg frem er det jo også :D

 

IMAG0632-1.jpg

Endret av joran
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...