Gå til innhold

Hva har du gjort i dag med Land Roveren din?


jebba

Anbefalte innlegg

Kjørte opp en tung snø dekket bakke som lastebiler slitte med i sommer tid fra hytte til hoved vei.

 

15 cm ny snø, lav serie og GGS program og vips var vi oppe. :)

 

Glen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke i dag men sist helg med min kjære D3 :wub:

 

Byttet registerreim foran og bak, inkl. alle løpe og strammehjul

Ny dynamo/reim og alle løpe og strammehjul

Ny termostat og temp giver

Nye calipere og skiver alle 4 hjul inkl bremseklosser og slitasjesensorer

Nye bremseslager alle 4 hjul

Nye 4 stk stabstag foringer

Nye 4 stk linkstag

Nytt alt av filter,olje,bremsevæske og kjølevæske

Klæsja en masse god tectyl under

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skiftet polstring i seteryggen på Defendern.

Brukte opp igjen det gamle setetrekket, da det nye, fra Britpart, virket trangt nok, og det er ikke lomme på baksiden.

 

Tenkte jeg skulle demontere reservehjulsfestet på bakdøren, må en demontere plata som de 3-boltene står på, eller kan en bare skru ut boltene og la plata stå igjen?

 

Mener å huske at på min var de boltene sveist fast i plata, så jeg måtte inn på innsiden av døren for å få de vekk. Erstattet med swingawaywheelcarrier, så hullene ble dekket over av plate på inn- og utside.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte drøye 100 mil for å hente en liten "midtlivskrise" B)

GT6_Gardermoen.jpg

 

Aiaiai, gratulerer! Godt å se at grombilen har fått et godt hjem. Jeg var nære selv, men har noen små barn jeg også må tenke på. Lite egnet til hele familien samtidig den bilen, dessverre.

 

Gratulerer nok en gang, bilen er knallbra og med noen få timer er den helt perfekt.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dusjkabinettet I helgen:

Fikk fjerna kurvmutterene til nedre dørhengsel, kappet til et 10mm plate. boret to hull og gjenget opp. Med skrue og hyssing satt de på plass. Døra lukker seg!!!

Monterte speedometerkablen på gearkassa

Demonterte baksetegulvet, må ta skråveggen neste helg nye uteriggere er på vei inn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk åpnet og rengjort ventilblokka fremme på min egen denne gang, fordi bilen knelte over natta. Deilig å se at den er like høy foran som når jeg parkerte den kvelden før. Var en del hvit avleiring på stempler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Terje, å så skal jeg prøve i neste måned å få en 78 mod på veien... En som er gått litt lei/ har mye å gjøre.... (hjelpe litt med motet! sparke bak)

En som var født bahama gold men opplakkert i voksen alder til mørk blå, med en Diesel motor som gjør at 1 og 2 gear ikke trengs!!! B)

 

Kul bil som absolutt ikke bør stå i en garasje å støve ned... :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...