Jump to content
LRforum

Hva har du gjort i dag med Land Roveren din?

Recommended Posts

8 timer siden, tiopet skrev:

En sånn vedkubbe bak hjulet, er det noe nytt standard utstyr de har begynt med på fergene :lol:

Med en gang de ser en D3/4 så er det automatisk frem med klosser. Det blir så bråkete med tenners gnissel inne på fergene :D

• Replies 8.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Har skrudd til serie bil i dag, og kjørt meg en liten tur. Liker bilen bare bedre og bedre, håper på skilt og godkjenning i løpet av sommeren  

Ny lakkert front er skrudd på i morges før vi dro i stallen ,og jentene skrur idag óg. Av med en fæl Orange grillen og på med nylakkert KBX front.

Det må vel ikke bare være vedlikehold og trøbbelfiksing i denne tråden her, ikke sant?   For her er nemlig det jeg gjorde siste døgn med min Defender: Overnattet på 2137 moh. for å være der

Posted Images

I går tok jeg injeksjonspumpe ifra hverandre (Ikke alt men hodet og de lokk der jeg ikke var red for at ting på innsiden skulle komme i ulage. Må lage en større post om dette under mitt prosjekt men det får vente til etter at pumpa er tilbake i bil og den faktisk starter. Foreløpig feierer jeg med en cola at jeg fikk 156 i løft på pumpa nå. Før demontering var jeg nede på 140. Slitt pumpe, men håper den holder en stund lenger nå etter dagens innsats. Stor takk til gode råd fra @lafterolfog videoene til Britannica på youtube. Hva skulle man gjort uten (begge :))

(Feirer med cola i bakgrunnen av bilde)

pumpe.jpg

Edited by Mr. Croft

¤Skryter av gubben¤
... og støvsuget begge bilene. Den ene mistet kjælegrustaket sitt, den andre så ut som den hadde hatt en Nøttelitenfamilie boende i plysjdørkmattene. 

• 2 weeks later...