oggioffshore Posted January 6 En 2'r feil... Løs bolt på oppheng bak. Ellers klassisk tåke lys for lavt, sist var de for høy... Tviler de sjekket med motor igang pga luft fjæring. Men ener feil der. Strammer opp bolt og etter kontroll. Sykt man må bet dyre dommer for å sjekket at bolt er strammet til... Får si meg fornøyd. Var mest bekymret for skivene bak, som nærmer seg 6 år. Quote Share this post Link to post Share on other sites
yarnslayer Posted January 6 3 hours ago, oggioffshore said: En 2'r feil... Løs bolt på oppheng bak. Ellers klassisk tåke lys for lavt, sist var de for høy... Tviler de sjekket med motor igang pga luft fjæring. Men ener feil der. Strammer opp bolt og etter kontroll. Sykt man må bet dyre dommer for å sjekket at bolt er strammet til... Får si meg fornøyd. Var mest bekymret for skivene bak, som nærmer seg 6 år. Jeg var enda heldigere. Slapp unna med regningen for kontroll og null hull! Quote Share this post Link to post Share on other sites
oggioffshore Posted January 7 Etterkontroll ok Quote Share this post Link to post Share on other sites
yarnslayer Posted January 7 58 minutes ago, oggioffshore said: Etterkontroll ok Gratulerer med 2 år til neste gang iallfall. Quote Share this post Link to post Share on other sites
jjada Posted January 7 Fått D2en på henger, nesten klar til vraking. Bare taksenking igjen, for å få den ut Quote Share this post Link to post Share on other sites
county Posted January 8 Byttet batteri på 90"en... Quote Share this post Link to post Share on other sites
oggioffshore Posted January 8 På 7.1.2021 den 19.00, yarnslayer skrev: Gratulerer med 2 år til neste gang iallfall. Takk det samme Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jetinge Posted January 11 Montert ny clutch, flyttet dynamo som stod litt på skrå, satt på flett nye Hakkapelita m/pigg, og gjort Den Lille Svarte klar for vinterkjøring - og så kom snøen Quote Share this post Link to post Share on other sites
GuttormG Posted Wednesday at 07:51 PM Kostet av 25 cm global oppvarming og kjørt meg en tur. Ren terapi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pederover Posted Thursday at 10:54 AM God gammel løsning med papplate mellom grill og radiator for å få opp tempen i -15... Quote Share this post Link to post Share on other sites