Gå til innhold

Hva har du gjort i dag med Land Roveren din?


jebba

Anbefalte innlegg

Lang latmannsarm

Rør som forlenger

Muttertrekker ? :)

Jeg er sterk nok, det er ikke problemet - derimot fikk låsemutternøkkelen en litt oval fasong etter at den glapp taket...

Må jeg til med grisepi** eller sveise på noe? Hjelper det å varme opp låsemutteren, løsner den lettere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble stoppet i kontroll og manglet et hovedlys framme, men politimannen var like hyggelig som alle de amerikanske som stoppet meg i USA i oktober. Han syntes bilen var kul. Jeg har nå hatt av begge lyktene foran, byttet noen pærer og fjernet innvendig kondens med hårføner. Det er satt inn D2-lykter og jeg må antagelig justere lysene hver gang jeg bytter pære? Foreløpig har jeg merket hvor skruene oppe sto plassert i lyktene og håper det holder å sette tilbake på samme plass. Og så har jeg tanket suppe for 900 spenn, og det er vel ca 3 ganger så mye som det kostet å fylle opp Hyundaien,

DSC_5070.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet Biltema sin malingsfjerner rundt frontrutene....mye flassing for å si det sånt.. <_< Men det var fine greier i kombinasjon med en høytrykkspyler... :) Må kansje ta resten av bilen..... ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byttet ut orginal radioen og papphøytalerene til et ordentlig frontsett. fikk satt i 5,25" med bittelitt utskjæring og fikk limt de nye diskantene i de orginale dekslene som gikk gikk an og dele fra de orginale diskantene. + vasket den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byttet ut orginal radioen og papphøytalerene til et ordentlig frontsett. fikk satt i 5,25" med bittelitt utskjæring og fikk limt de nye diskantene i de orginale dekslene som gikk gikk an og dele fra de orginale diskantene. + vasket den :)

 

Betyr det at du har orginalradio med aux-inngang til overs? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...