Gå til innhold

Hva har du gjort i dag med Land Roveren din?


jebba

Anbefalte innlegg

Pusset og lakkert bakre cross member, fanger, hengerfeste og speil. Spolet om wire på vinsjen. Tatt vekk rustne bøyler på vinsjen. Polert frontruta med Rain Clear. Festet mobilholderen, igjen. Prøvd så gitt opp å lage iPad holder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikkje gjort noko frykteleg kult. Berre brukt Arne Roger som verktøykassefraktebil og sjekkekrøterpåbeitebil og i dag var eg til Hellesylt på Hellesyltdagar og då var han familiebil. Fylte 63 liter diesel til 1kr-rabatt-jubelpris. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monterte stigtrinn. Det var av typen tomb rider fra paddock og det ble minst like bra som jeg håpet på. De kom høyt og nærme bilen, og ikke hengende under som ett trappe trinn som de jeg har sett på motorpool.

P1050316.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett bilene i dag en gang.... Har hatt det for travelt med masse hus og hage greier i det vakre været. Defenderen er hos en "slange doktor" som lager nye oljeslanger og koblinger denne helgen og RRen står innelåst i garasjen... I går var ho sur og kvitterte for turen med EAS Fault.... Må ut å delle litt med ho i morra tenker jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monterte stigtrinn. Det var av typen tomb rider fra paddock og det ble minst like bra som jeg håpet på. De kom høyt og nærme bilen, og ikke hengende under som ett trappe trinn som de jeg har sett på motorpool.

P1050316.jpg

 

 

:wub: Tror jeg har sett denne bilen rundt Våland område Kim.. Riktig ?? Nais bil!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det nok ikke min du har sett 1120td5. Men takk uansett!

 

Kan man ha sett den i Fredrikstad da?

Så en heeelt lik utenfor Torvbyen forrige uke. ^_^

 

Ellers har EFI'en biltt vaska og polert i dag.

Jammen fikk jeg vaska garasjen også, ble så fin at planene om å male ble forkastet. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle egentlig ut å ta bilder i dag, men havnet på vafler hos min søster. To av onkelbarna skulle sove ute i telt og 1 stk sovepose var glemt igjen hjemme ( nevø på besøk)

På vei tilbake etter endt sovepose jakt (sovepose var ikke hjemme nei ) kom vi over en eldre mercedes type lang og hengende på midten, halve på veien og ræva i grøfta :D

Ble slepehjelp gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man ha sett den i Fredrikstad da?

Så en heeelt lik utenfor Torvbyen forrige uke. ^_^

 

Ellers har EFI'en biltt vaska og polert i dag.

Jammen fikk jeg vaska garasjen også, ble så fin at planene om å male ble forkastet. :D

Det var heller ikke meg.. Men så vidt meg bekjent skal det ikke være så mange av denne Raw edition i denne farge komboen.

Deilig med ren bil og garasje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...