Gå til innhold

Hva har du gjort i dag med Land Roveren din?


jebba

Anbefalte innlegg

Fått de nye dekkene endelig .

DSC_9053.JPG

DSC_9052.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, jorgenht skrev:

Ja det lurer jeg også på :D

Hva størrelse gikk du for?

255. 60. 18

Samme som tidligere . Ingen støy som eg merker meg . 

Hadde AT2 før . 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skifta olje på gearkasse og motor, toppa opp olja i akslingene, skifta luftbelger, og spraya bilen full av linolje under.

 

Utover sommeren har jeg litt mer "småplukk" som skal gjøres: utbedring av ramme (mulig bytte av bakerste del).. Skifte oljefilter i gearkassa, samt hovedoljefilteret på motoren (fikk bare skifta rotasjonsfilteret i denne omgang) videre så blir det plugging av egr-dritten, på med nye bumpstops bak og så snart de nye dekkene kommer skal selvsagt de på (grabber at3 265/60r18)... Åsså burde jeg jo såklart ha rydda ut av bilen og støvsugd og rengjort innvendig, men det e jo sååå kjekt å ha 60kg verktøy, jekker, støttebukk, jekketalje osv osv liggende baki bilen til enhver tid :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært hos SVV i Elverum og omregistrert bilen fra 3 seters varebil, til 6 seter varebil klasse 1 (tror jeg det heter). Var litt usikkerhet om jeg fikk beholde midtsete foran, men de gjorde et vedtak om at det var greit. Hyggelige vegvesen folk i Elverum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle jo ikke endre 1. seterad , bare inn med 2.rad.:D

Midtsetet foran brukes sjelden hos meg , men kjekt å ha når det kniper.

Kubbyboksen er festet oppå seteputa med sikkerhetsbeltet så jeg slipper noe løst rundtomkring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Montert ny lakket pro speed rack tilbake på bilen 

DSC_9182.JPG

DSC_9185.JPG

DSC_9184.JPG

DSC_9183.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasket 

Og lakket litt på felgene i garasjen 

DSC_9170.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laget meg hems, til lagring av campingstoler, campingsbor, presenning osv. Alt stroppet fast for sikkerhet og null vibrasjoner.

 

IMG_8613-2.jpg

IMG_8617-2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok til vinter dekka ^_^

DSC_9194.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20180513_114526.jpg

Et par strategidk plasserte hull fikk ut vannet og skaper nok trekk til at det tørker opp til neste delebestilling fra UK.

 

Siden jeg først var i gang grov jeg fram mutterene på dempertårnene framme fra usannsynlige mengder antirustguffe og badet de i olje. Bytte av dempere og fjærer framme i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, jon71 skrev:

Varmeapparatet i nye biler, er den første delen fabrikanten starter med. Så bygger de bilen rundt den. :D

 

Ikke bedre i RRC heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...