Gå til innhold

Hva har du gjort i dag med Land Roveren din?


jebba

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, GuttormG skrev:

Begynt klargjøring for EU, ikke mye å finne.

Byttet skiltlyspærer (til led) og pusset fram rammenummer. En god vask og vi er klar for å møte den prøyssiske eu-kontrolør. 

Lykke til! Jeg passerte for nye to år uten anmerkning for hverken spacere eller fravær av katalysator:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.9.2017 den 17.48, GuttormG skrev:

Begynt klargjøring for EU, ikke mye å finne.

Byttet skiltlyspærer (til led) og pusset fram rammenummer. En god vask og vi er klar for å møte den prøyssiske eu-kontrolør. 

 

Svarte Helvete stritter i mot, idag var det null lys på en side framme. Demonutdrivelse, bannskap og to nye h7 så er vi igjen klare for kontroll (mandag 0800).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok ha sognepresten hit for få ut de onde...

Svinger inn foran garasjen nå i kveld og joda-tror dere ikke at det manglet et parklys??

Inn med ny pære og full sjekk-alle lys virker.

Forklarte også på en tydelig måte til biljæ...n at Stena Recycling også åpner 0800.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Montert Tiny C5 DAB+ adapter i D3. Fungerte ypperlig på en liten prøvetur ned til Storo i hvert fall. Skal bli spennende hvordan det blir over større avstander.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke i dag, men i går. Monterte stigtrinn, av en type som er myye penere/tøffere enn de originale. div. beskyttelses lister i dørstokkene og noen ende stykker på eksosen. Ser fram til neste år (tror jeg) når det er på tide å bytte dekk. Da blir det svarte felger og no all terrain dekk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Jason skrev:

Tillater meg å tipse om denne, monterte nylig i min bil, veldig fornøyd.

http://www.mudstuff.co.uk/products/audio-accessories/mud-sub-locker.html

 

Takk for tips! Har allerede sett meg ut en sub fra Pioneer som er rimelig flat, så hadde håpet jeg bare kunne skyve den under. Men må se nærmere på denne her altså :) Mud leverer jo en rekke flotte løsninger til bilene våre. Sikler en del på GMB fender locker også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bistå litt i storbyen igår: 

Ex mil med motorstopp... Etter håndspåleggelse og gode ord gikk den like jævlig igjen :)

 

Svi1.jpg

Endret av Land Rover for alle penga
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Land Rover for alle penga skrev:

Måtte bistå litt i storbyen igår: 

Ex mil med motorstopp... Etter håndspåleggelse og gode ord gikk den like jævlig igjen :)

 

Svi1.jpg

 

I "pentøyet" på ryggen under for å hjelpe andre. Det er rette mentaliteten det. Bra Mikal!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...