Gå til innhold

75 RRC Bahama Gold


telindnor

Anbefalte innlegg

  • Svar 360
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Hvis du har den originale RRC-sveiva klarer du deg vel egentlig greit uten selvstarter ........

 

- Husker jeg startet Tuscan slik i 4-5 måneder helt til jeg fant ut at en liten ledning hadde løsnet fra selvstarteren (!)

 

;) ;) ;) ;) ;) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Her i tråden det jammen ikke mye aktivitet. Kjører bilen jamnlig. Nå har jeg hatt den på veien i et drøyt år, kjørt rundt 5-6000 og den funker som bare det.

 

MEN så har jeg fått noe "moro" med noen releer eller noe sånt.Saken er at samtidig med at blinklyset kuttet helt ut å fungere så begynte det å klapre i releet til varmetrådene i bakvinduet. Noen ganger hører jeg releet til blinklyset tikke men det er ikke liv i blinklysene. Jeg har koblet fra jordingen ti lreleet til bakrute trådene slik at ikke dette står og klaprer. Når jeg kobler til denne så "aktiverer" jeg klapringen på dette med blinklyshendelen...skjønner!?!?

Jeg har skiftet blinklysreleet - 0 endring/effekt...så nå trenger jeg råd fra dere voksne der ute!!

Mine teorier går i retning, dårlig jord eller noe rart med selve hendelen til blinklyset (men hva da med releet til varmetrådene)

Tips, please :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig hyggelig med litt dasking. Særlig når det kommer i fra en slik likandes kar, he-he.

Takk for kvalifisert "gjetting" og dertil vellykket resultat. Nå er det blink i lampene igjen...dårlige kontakter i bryteren er årsaken til problemet.

Takk for jælpa :)

Endret av telindnor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Her er det ti kniver i hjertet faktor i kveld. Ikke fritt for at jeg ofte lurer på hva som skjedde under topplokket når jeg bestemte meg for å selge denne. Eller om det sveiv der i det hele tatt.

Når det er sagt så har det blitt mye bil-trøste-kjøp i etterkant, og det er morro.

http://www.lro.com/features-reviews/owners-reviews/1502/1976-range-rover-classic/

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
  • 2 år senere...

Jøss og fyse, markedet for denslags biler er bedre på andre markeder. Tapte hundretalls tusen der gitt :( (gitt at den selges til oppgitt pris da) 

 

https://www.dba.dk/land-rover-range-rover-35/id-1038643896/?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios_share_listing_receipt

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...