Gå til innhold

Artikler / Spionfotos


Anbefalte innlegg

  • 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...

Hmmm1... Er ikke dette planlagt er noens tillit totalt ødelagt.

 

Hmmm2... Med forbehold for bilder tatt med vidvinkel Bakenden viurkelr litt "veik", sidespeilene sitter veldig høyt og ventilasjonshølet på skjermen virker litt "japansk" i designen. Range Rover (uten Sport) utråler vesentlig mer autoritet. Men den er "lettere" i designen og det er litt tidlig å felle en dom bare basert på disse bildene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Etter å ha sett flere bilder av RRS tror jeg nå jeg heller vil ha RRS enn RR. Mørk rød med sort tak takk. RRs litt snodige gjeller i dørene er borte. Det ser egentlig ut som om at de har fortsatt med finpuss av RR og endt opp med RRS. Prisen har jeg ikke tenkt på for den er litt for kostbar for meg uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje mest av akademisk interesse.... men det blir spennende å se hvordan denne blir priset. Gitt en stor vektreduksjon også på denne, kan innebære avgiftsrabatt som gjør at den prismessig havner veldig tett på D4.

Endret av isak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...