Gå til innhold

defender 110, min nye bil!


håvardB

Anbefalte innlegg

  • Svar 124
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

tank beskytteren bestilte jeg fra first four, skal se om jeg ikke kan få tatt et bilde etterhvert, men jeg har det kun på en midlertidelig løsning nå, skal utbedre sånn at jeg får på beskyttelsen til filtret.

begynner å ligne noe, men det er jo masse mere som skal gjøres, men ta litt etthvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kommentert noe her inne så helt fersk. Men gratulerer med ny bil . Den er rett og slett sinnsykt fin. Selv har jeg en Td5 90 2001 grønn, men har ikke gjordt så mye med den utover å være original. Har lyst å bytte til 110 pga mer plass bak for turer til fjells og blir bedre plass til sykler etc. Post gjerne bilder når du er i gang. Alltid spennende å se hva andre Defender eiere gjør med sine biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fått gjort litt idag også, satt på nye radius armer foran, nye armer bak, div. nye foringer, beskytelse på paralell staget...mangler nå å få satt på de nye mellom akslene så begynner jjobben med understellet å bli ferdig,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

satt på nye bakre mellomaksling idag, pluss knekte armer bak og da ble konene som fører bak fjærene på plass litt korte under flex, så fjærene gikk ikke på plass igjen, :o så nå må jeg gjøre dem lenger,må nok forlenge dem 4cm hvertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du klikker deg inn på produktet på hjemmesiden til Entreq og beveger musen over bildet i toppen av artikkelen, så har de ofte mange flere bilder man kan se. Ikke utenkelig at du ser bilder av hvor pakninger etc skal plasseres der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant en monteringsanvisning pdf fil, på siden hvor jeg bestilte dørlistene:) veldig forklarende..http://www.entreq.de/media/uploads/Montageanleitung%20Einstiegsleisten.pdf

Bra! Dette skal jeg ha. Visste du at innehaver og eier er norsk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

da har jeg fått bestilt meg nye felger, mach5 med beadlock, og nye dekk, bilen gleder seg :P også ligger led hovedlamper klare til montering, var noe rustne de gamle ringene til lysa, så de måtte bestilles nye, så da blei det ikke noe montering av det i helga :( , men skal sette på reserve hjuls holder, så nye reserve dekket bare er å "henge" på når det kommer i postkassa...så nå sitter å jeg vurdere vinsj, jeg kjøpte jo en, men den tok jo mamma, så nå må jeg ha en ny en, men er ikke sikker på hva jeg skal ha..noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

idag har jeg fått på nye LED hovedlamper, fått gjort diesel beskytelse ferdig, litt kapping og et par nye hull, så gikk det, også satt på noe beskyttelse på LED baklysense, dekk å felger kom ikke før helga, så det blir da ting som skal gjøres til neste helg.

tok noen bilder, med dårlig mobil og mørkt.

gallery_6319_473_10151.jpggallery_6319_473_17158.jpggallery_6319_473_11208.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...