Gå til innhold

defender 110, min nye bil!


håvardB

Anbefalte innlegg

  • Svar 124
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

det er en G4 grind jeg har fått kloa i..tror det blir fint..idag har jeg fått justert alle dører og montert dem ferdig, laga ferdig stigtrinna, så nå er "fase 1" av prosjektet ferdig snart, så kan jeg begynne på "fase 2", som blir understell, blir med +5 dempere,fjærer, nye mellomaksler foran og bak, knekte armer foran og bak++, så det er fortsatt en del arbeid igjen, men ting tar seg til, tar bare litt tid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er en G4 grind jeg har fått kloa i..tror det blir fint..idag har jeg fått justert alle dører og montert dem ferdig, laga ferdig stigtrinna, så nå er "fase 1" av prosjektet ferdig snart, så kan jeg begynne på "fase 2", som blir understell, blir med +5 dempere,fjærer, nye mellomaksler foran og bak, knekte armer foran og bak++, så det er fortsatt en del arbeid igjen, men ting tar seg til, tar bare litt tid ;)

 

Er ikke bilen Artic Truck ombygget?? da skulle vel det meste av understellet være av topp klasse.

Blir en kjemp bil det der!! Har blitt inspirert så nå tror jeg bilen skal i garasjen og div. deler bestilles:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var leveringstid og service?

Har også kjøpt disse, ikke fått montert de enda. Mine kom med gummilist også slik at det blir tett nede ved dørene....

 

Espen

Endret av G.ARNE
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sotinga var gjort når jeg kjøpte bilen, satt på ny fanger ja, jeg hadde vinsj, helt til mamma, mamma faktisk kom og spurte så snilt om å få ha den på noe annet med 4hjulsdrift...så jeg må få meg en ny en...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he, det er jo noe annet en land rover da, hu har en morro bil som vi har bygd litt på, så når mamma spør, så må får jeg være snill. begynner å bli fornøyd nå, iforhold til når jeg henta bilen, så ikke helt bra ut da, var litt "sur" da..bilen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Dette ser veldig bra ut.

 

Ang beskyttelse under, jeg hadde tenkt å få på beskyttelse for differ ol, men kom til å tenke på at det kanskje finnesnoe som beskytter en større del av understellet.

Tenker på plate som dekker feks transfer girkasse og differ.

Veit du eller noen andre om slikt finnes, og evt hvor ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...