Gå til innhold

Kjøp av Nanocom - kva er inkludert?


nyskje

Anbefalte innlegg

Har kome fram til at eg vil ha Nanocom. Kan vel ikkje seie at dette er etter ei heilheitsvurdering, men så langt eg kan sjå kan dette verktøyet passe mitt bruk :)

 

Er det berre å bestille frå Blackbox? Når ein legg denne i handlekorga vil den vere open for alle Disco2 TD5, og opplåsingskoden får eg ved betaling?

 

Ser ut som det er veldig enkelt og greit forklart, men eg er fullstendig gapen på dette med diagnoseutstyr (og handling frå dette firmaet) blush

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, trykk og bestill.

 

Det skal vare åpen for alle D2.

 

bestilt samme førrig uke, tok billigst frakt så det står fremdelles og sol seg på Lanaca enda.

 

G

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

bestilt samme førrig uke, tok billigst frakt så det står fremdelles og sol seg på Lanaca enda.

 

G

 

Eg bestilte mandag, betalte tirsdag, dingsen vart sendt onsdag og levert (forsøkt levert på døra mi) i går. Ganske så fornøgd :) No gjenstår berre å prøve å finne ut korleis dette greiene fønkar... :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slett litegang med åfå inn kode for å låse opp BCU, men se ut at det fungere, trenger bare en runde i bilen for å sjekke om det er i orden.

 

G

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...