Gå til innhold

Erre femi å kjøre evåkk?


Anbefalte innlegg

  • Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Evoque er fantastisk å kjøre :):wub:

Og sammenlignet med de andre bilene jeg kjører rundt i, så blir dette som å komme over i en helt annen verden, i allefall med hensyn til kjørekomfort og støy.

Ikke er den femi heller, sammenlignet med de fleste andre biler, men den ser ut som den er "veltrent" hvis en kan bruke et slikt uttrykk om en bil.

Endret av TLT
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er ikke femi, men kan oppfattes som litt homsete i kuløren Colima Lime....

Og er en ypperlig konebil når mannen i huset kjører seriebil, f.eks.

 

Spøk til side, de som mener den er femi, kan ta seg ei bolle :D

På svingete vei står selv ikke 150-hesteren tilbake for f.eks. stasjonsvogner som ansees for å tilhøre det 'sporty' sjiktet (Audi A6, opp korketrekkeren i Langgangen som et konkret eksempel :P)

Evoque tåler å kjøres, og har et meget bra chassis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Evouge selv...som mest brukes av min bedre halvdel, men også jeg trives med å kjøre denne kule bilen...

Kona har forelsket seg helt i bilen, som brukes hyppig...allerede 7000 km på telleren etter noen få måneder :o

Sort fullspekket Dynamic med 190 hk motor med manuell kasse, gjør denne til en virkelig "leken" bil på veien...

 

Føler meg ikke noe "homsete" <_< i denne nei, selv om jeg nok trives bedre i de større LR utgavene på lengre turer... :D

Er dog ikke noen bil om du ikke ønsker lange sultne blikk etter bilen din .. :wub:

 

Ønsker dere alle en fin 17.mai !!!

 

Mvh

Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Evouge selv...som mest brukes av min bedre halvdel, men også jeg trives med å kjøre denne kule bilen... Kona har forelsket seg helt i bilen, som brukes hyppig...allerede 7000 km på telleren etter noen få måneder :o Sort fullspekket Dynamic med 190 hk motor med manuell kasse, gjør denne til en virkelig "leken" bil på veien... Føler meg ikke noe "homsete" <_< i denne nei, selv om jeg nok trives bedre i de større LR utgavene på lengre turer... :D Er dog ikke noen bil om du ikke ønsker lange sultne blikk etter bilen din .. :wub: ønsker dere alle en fin 17.mai !!! Mvh Torbjørn

 

Evogue selvfølgelig...må staves riktig også blush

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og jeg er lei av bilen allerede. Designet altså. Jeg tviler ikke på at bilen er god både når det gjelder kjøreegenskaper og byggekvalitet, men utseendet er jeg lei av. Og jeg ble ikke mindre lei av den da Victoria Beinrangel Beckham laget sin egen versjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er denne bilen så problematisk at man ikke kan bruke det korrekte navnet en gang?

 

Det blir fort sånn når noen går i bresjen for å skrive om kjente ord. Er ikke lett å sette grensen mellom hva slags omskrivninger som er "tillatt", og hva som "ikke er tillatt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evoque er fin bil. Om en bil har visse sider som viser seksuelle preferanser har jeg ikke tenkt over det. Som innehaver av Land Rover og for inntil kort tid siden, Ka, er det meg revnende likegyldig hvordan bilen blir oppfattet bare den gjør jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Rune! Og for oss som kjører seriebil er vi jo vant å ignorere andres meninger om våre bilvalg. Så kjør det du ønsker og vær stolt av det! Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler påstås det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror for så vidt Pondus hadde passet dårligere i bilen enn naboene hans...............

Så er jo Pondus ganske Toyota... og liker samme fotballag som resten av verden. Kjeeedelig...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er jo Pondus ganske Toyota... og liker samme fotballag som resten av verden. Kjeeedelig...

Og AC/DC. Skikkeleg rebell. :P

 

Evåkk (for det er nok det bilen heiter) er heilt grei, men det er to ting den ikkje kan vri seg unna: Fotballfrueimaget, og dermed eit uunngåeleg femistempel, og eit i overkant tidstypisk utsjåande som over tid kan vise seg å vere like slitesterkt som puddelsveis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evoque er utrolig bra designet, og vil bli husket som like viktig for bildesignet som Seriebilene, Defender, RRC, LR322 og Disco 3.

 

Den er større enn den ser ut bilder, og skikkelig sint. Kan ikke tenke meg en bil i den størrelsen som er tøffere utvendig, innvendig eller i terrenget.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...