Jump to content
LRforum
Sign in to follow this  
ovik

Jeg lurer på...

Recommended Posts

Jeg har med hell koplet smarttelefonen min til bilstereoen ved hjelp av hodetelefonutgang på telefon og aux inngang på bilstereoen i Discoen. Det er flott og jeg kan høre musikk. MEN: Signalnivået ut fra telefonen er lavere enn fra de andre kildene, slik at jeg må skru opp volumet på bilstereoen, og når jeg da skifter til radio så smeller det bra i ørene. Jeg er sikker på at andre plages med dette, og kanskje noen har et godt råd....

Det dreier seg om en 06 MY D3 med high end musikkanlegget.

Skru opp volumet på telefonen? Det må hvertfall jeg gjøre på MP3 spiller når jeg har den koblet til for at det skal bli noe vettig volumkontroll på radioen.

Skru opp volumet på telefonen? Det må hvertfall jeg gjøre på MP3 spiller når jeg har den koblet til for at det skal bli noe vettig volumkontroll på radioen.

Det rekker ikke. Det må nok mere til.

Hva telefon har du?

Jeg har en Samsung Galaxy SII og det funker veldig bra, om jeg spille musikk i fra Wimp, Spotify eller MP3. Jeg skrur mobilen på max volum og spiller veg så det piper i ørene etterpå (steik hva det spiller anleggene i disse bilene)

Kommer ikke en lyd når jeg kobler aux en av og på. Funker helt supert!

Hmm, jeg har brukt Samsung Galaxy SII og nå en Samsung Galaxy Xcover. Begge har for lavt volum i forhold til radioen, så det kan bli litt voldsomt når jeg skifter fra AUX til radio. Bruker du den AUX inngangen som er bak midtkonsollen? Finnes det kanskje andre veier inn i dette anlegget?

Bruker AUX ingangen bak midtkonsollen. Mulig det blir bedre med ny software? Jeg har nyeste på min!