Gå til innhold

Rørtråd sveis fra CO: MX101


finnarne

Anbefalte innlegg

Har et sveiseapparat fra Clas Ohlson som står her. Apparatet er noen år gammelt, men det er ny slange og pistol til den. Er en liten spole i apparatet, og har en liten en ved siden av. Har sveist litt endel med det, en Volvo 142, en Volvo 740, en Volvo 240, "hengerfeste" til en Toylander, og litt på Bien. Fungerer helt greit, men er kun til rørtråd (flusfylt tråd).

 

Mener å huske at modellen het MX101. Pistolen/slangen ble vel kjøpt for 2 år siden eller noe slikt.

 

Har vel forresten ett matehjul til den også.

 

Tror det kostet ca 2000 for endel år siden, tilsvarer ca MIg 90 fra Biltema,

 

prisantydning ? Tja 650 ? Da kan jeg kjøpe ny pistol til sveiseapparatet som jeg kjøpte av Gaute. Alternativt kan jeg kanskje flytte over pistolen som jeg allerede har, men da er ikke dette som selges brukenes lenger. Nå er det fullt brukbart, men et med gass er bedre..

 

 

(Aner ikke hvor mye pistol koster, men noen hundrelapper er det vel... )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...