Gå til innhold

mitt prosjekt s3


S1 sonim

Anbefalte innlegg

  • Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Farsken, jeg klarer ikke å se hvilket traktormerke du bruker. Er det en gammel Brown?

 

den ene er en Internasjonal Harvester Mccormick 523 og den andre er en Zetor 7745

Fine skjermkantlister på bilen ser jeg.

mener du den plastikk "rock slider'en" eller de dørk plate greiene på bak hjørnet?

 

Farsken, jeg klarer ikke å se hvilket traktormerke du bruker. Er det en gammel Brown?

 

den ene er en Internasjonal Harvester Mccormick 523 og den andre er en Zetor 7745

Fine skjermkantlister på bilen ser jeg.

mener du den plastikk "rock slider'en" eller de dørk plate greiene på bak hjørnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Hvordan er framdriften i dag?

Løse hjul?

ehhhh framdrift ? hvilken framdrift ? :huh::(

 

 

det har jo skjedd litt men ikke noe mere i fronten har no bilder som venter på og komme ut

 

 

ps, er det noen som har en 2,25 benzin til salgs ? helst 12v

1234565_422315711211364_334907243_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blåste motoren i exmillen jeg hadde så flyttet over notoren "midlertidig" men så kom det en som spørte om og få kjøpe exmillen og da ble jeg stående igjen uten motor ( 200 motoren har blitt offer for deleplukking da vi har 1 defender og en disco 1 med 200 tdi også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Lenge siden jeg har lest på tråden her. Artig å lese om prosjektet. Tilbake til det originale? ?

Endret av Paal Helge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...