f-r-lars Skrevet 6. september 2017 Forfatter Del Skrevet 6. september 2017 Nå er jeg spent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
f-r-lars Skrevet 6. september 2017 Forfatter Del Skrevet 6. september 2017 (endret) . Endret 6. september 2017 av f-r-lars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gautes Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Jeg var ganske sikker på at man kunne se ned til hovedakselen der. Ikke i det lille hullet heller? Må bare beklage da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
f-r-lars Skrevet 6. september 2017 Forfatter Del Skrevet 6. september 2017 Det går helt fint, da har jeg løsnet de skruene også Er det for lite olje der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
martinez6b Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Hvis du har sånn type clutchmekanisme som dette clutch_withdrawal_mechanism___series_2___2a_ Så er det mulig noe har hengt se opp inni der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
f-r-lars Skrevet 7. september 2017 Forfatter Del Skrevet 7. september 2017 Den virket kjent . Da prøver jeg å se på den. Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
f-r-lars Skrevet 7. september 2017 Forfatter Del Skrevet 7. september 2017 Sjekker priser og varenummer... er det 9 eller 9,5" clutch på 1965 s2a? forvirrende nok står det 2a på begge varenummrene. 9,5" er kanskje sen s2a / s3? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vegard Bratland Erikstad Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Du har åpnet feil lokk, litt lenger bak oppå transferkassa er det et lite lokk med fire skruer (7/16" eller 1/2 " mener det er på hodene) Da ser du ned på bakkant av hovedakslingen med mutter. Vist du skal se mer må du opp med det store lokket på hovedkassa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kameranerd Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 21 timer siden, f-r-lars skrev: Sjekker priser og varenummer... er det 9 eller 9,5" clutch på 1965 s2a? forvirrende nok står det 2a på begge varenummrene. 9,5" er kanskje sen s2a / s3? Serie II og IIA bruker både 9 og 9.5" plater, forskjellen er 9" bruker coil spring og 9,5 bruker diaphragm spring. Det er ganske bra beskrivelse på dette i Haynes boka for serie II, IIA og III, ellers må du vente på svar fra noen voksne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
f-r-lars Skrevet 11. september 2017 Forfatter Del Skrevet 11. september 2017 Da blir det bytte av clutch, Vestfold skips hadde alle tre delene: 8510290G clutch plate ( 9 " på bensinmotor) 576557G clutch trykk plate FTC5200G clutch lager Levert på 2 dager... perfekt Er det da noe annet bortsett fra verktøy, elefantjekk, haynes manual og en helg samt plaster man trenger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
f-r-lars Skrevet 13. september 2017 Forfatter Del Skrevet 13. september 2017 Alle bolter og muttere løsnet og hindringer skrudd ut, deler klart og elefantjekk klar for morgendagen. Gikk egentlig smertefritt når 9/16 ble funnet frem. Det spennende er kanskje å sette det sammen? høytrykk spyleren skal nok brukes før kassa blir satt tilbake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
f-r-lars Skrevet 14. september 2017 Forfatter Del Skrevet 14. september 2017 Clutch ute, skjønner ikke hva som var galt med den gamle... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
f-r-lars Skrevet 14. september 2017 Forfatter Del Skrevet 14. september 2017 Litt vask og maling hjelper også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
f-r-lars Skrevet 18. september 2017 Forfatter Del Skrevet 18. september 2017 (endret) Da gjenstår det vel lufting,siden clutchen ikke går helt inn. Ser at den nye slaven er kortere en den gamle, betyr det noe? Endret 18. september 2017 av f-r-lars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.