Gå til innhold

Sony Videokamera (Sony HDR-TG7) lite og pent med HD


vha

Anbefalte innlegg

Lite Hd kamera, 16 gig internminne, 10x zoom, gps og trykkskjerm alt dette i titanskall og lommestørrelse. Batteritid som holder en helgetur. Pent brukt og kjøpt nytt i Norge. Selges da jeg heller trenger penger Land Rover series relatert stæsj.

 

Kamera kjøpt for ca 18mnd siden med meget gode intensjoner om bruk, brukt på noe helgeturer ellers levd pent i en skuff (seff i veske da)

 

http://www.techradar...eview?artc_pg=1 for de som vil se mer tekn greier. Komplett med alt av kabler som fulgte med i eska + manualer på papir.

 

Sony.jpg

 

Selges til pen pris eller byttes i lastekasse (typ zarges) og div annet kjekt å ha til en series II 88.

 

Altså : du har noe jeg trenger og jeg har noe du syns er kjekt å ha :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Siden det å bytte er mer gøy enn å selge kan jeg f.eks bytte mot GPS (bil eller handholdt) enda mer kasser, stæsj til Series II 88, noe annet fotogreier, en god kikkert eller annet kjekt å ha når man plutserlig har fått seg Land Rover Series :)

 

Har du klave får du ku, har du ku får du støtte, Har du støtte får du råd til å kjøpe det du er nødt te 'Å ha hvis du skal holde deg på banen. (jfr Øystein Sunde)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...