Gå til innhold

Ikke kjør bil i skiløypa


haakonbs

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
  • Svar 312
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Tyven får til og med skryt for god innsats:

"Sporene gikk ned den bratte Stankebakken og videre via løypene til Stronghytta. Ringstad sier det var en prestasjon å kjøre ned Stankebakken til tross for at bilen hadde firehjulsdrift."

 

Man skal ikke skimse av disse riskokerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riskoker eller ikke, tyngdekrafta fikser det meste hvis det er bratt nok. Det er bare hue på piloten det står på, og det har han tydeligvis mistet sitt for lenge siden i dette tilfelle, da han ikke skjønner forskjellen på mitt og ditt heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Dette er sikker ikke det lureste man kan gjøre.

 

Men jeg er sykelig lei av all den overdramatiseringen i media. "Tenk, jeg stod der noen minutter FØR denne karen dukket opp"

Hallo! Da er du ikke i nærheten av den påståtte farlige situasjonen.

Å holde bikkja i bånd, eller nærhet er vel en selvfølge ifølge meg.

Samme gjelder barna, man kan si til de at du ikke går ned dit når slike saker foregår.

 

(Dagens lille utblåsning)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er sikker ikke det lureste man kan gjøre.

 

Men jeg er sykelig lei av all den overdramatiseringen i media. "Tenk, jeg stod der noen minutter FØR denne karen dukket opp"

Hallo! Da er du ikke i nærheten av den påståtte farlige situasjonen.

Å holde bikkja i bånd, eller nærhet er vel en selvfølge ifølge meg.

Samme gjelder barna, man kan si til de at du ikke går ned dit når slike saker foregår.

 

(Dagens lille utblåsning)

Eg såg på det nokre minutt før du har skrive dette (altså såg vi sikkert på det samtidig) og tenkte eg skulle skrive omtrent akkurat det same som du skreiv. Men så måtte eg sjå Derrick og så vart det ikkje noko skriving. :P

 

Artig kor frykteleg det er med ein som ikkje ser pottesur ut medan han køyrer ein stad der ein ikkje kan vere sikker på at ein unge ikkje hoppar fram i vegen. Har aldri høyrt om nokon som smiler medan han køyrer på ein ...veg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...