Gå til innhold

Ikke kjør bil i skiløypa


haakonbs

Anbefalte innlegg

  • Svar 312
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Så dette i praksis for en drøy uke siden. En stor Mercedes sprinter kjører ned i en lysløype på Jevnaker for å kickstarte sønnens atv og ble stående bom fast. En svær John deere 6320 e.l rygger ned 100 meter og trekke Mercedesen ut. Knapt et spor etter traktoren men Mercedesen lagde dype furer

Endret av Sven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Romerene brukte jo elefanter som en tidlig variant av panservåpenet, bla i fjellområder med snø.

Men så gammle er vi ikke da. Ikke var julebord oppfunnet heller. Og de brukte nok slike små puslete indiske elefanter (sirkuselefanter blir aldri det samme etter å ha sett en afrikansk elefant på (for) nært hold...).

 

Og i disse meto-tider legger jeg meg flat og beklager om min humor såret noen stilletter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, btpe skrev:

Jeg har aldri sett elefanter på vinterføre i julebordsesongen. B)
Jeg drikker nok for lite 

De skal vistnokk være rosa :lol: men jeg har heller aldri fått øye på en av de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Alle ser med en gang att det er noe helt feil med å kjøre bil på isen, men får man lov å kjøre skjæregårdsjeep på samme plassen senere på året?  Kanskje vi bryr oss for mye... både om dette og andre ting:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Bamse_bra skrev:

Ja de har en snodig oppfatning her om at disse forvokste andedammene er fjorder.....  

 

 

 

Det er ikke helt galt.  Sitat fra Wikipedia:

 

Sitat

Fjord er en landform som i internasjonalt fagspråk (geologi, geografi) forklart som ei dyp, smal og langstrakt hav- eller innsjørenne med bratt land på tre kanter.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor det står i loven , men det ble bråk med bil på isen i Oslofjorden dengang det var istid.

Ikke verre enn at man fikk beskjed fra flere etater om å komme seg på land og ikke gjenta stuntet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...