Gå til innhold

Camel Trophy - The Last Great Adventure


Ahok

Anbefalte innlegg

Lekkert! B)

Utrolig stor fargeforskjell på min telefon når jeg trykket på bildet, i motsetning til bare å se bildet på forumet… Trodde først de hadde bommet grovt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
17 timer siden, jschille skrev:

Estimert levering 28/9 hos meg - glede meg glugg i hel :D

 

Vi får samarbeide om en kritikk av verket for NLRK 4wd ;) ??

Et realt slag i magen prismessig, 1200,- men, Porter Press er sammen med Palawan det ypperste motorforlagene har å fremvise, så ja, dette blir litt julaften tidlig. 

 

R

241132511_4699209486765242_1186766958036592151_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.9.2021 den 11.03, robertsoevik skrev:

 

Vi får samarbeide om en kritikk av verket for NLRK 4wd ;) ??

 

Det kan vi godt gjere - eg sa vel til kona at ho kunne legge denne under treet, men den må nok innom gubben for inspeksjon først :lol: 

 

Enig i ganske stiv pris - men når eg tenker på kva ebay priser det førre praktverket som har vore utsolgt sidan nittenpilogbue oppnår er nok dette og ein trygg investering. Blir kjekt å samanlikne dei !

Endret av jschille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
3 timer siden, motom skrev:

Så ut som et prosjekt... men alt av deler er der og det er mulig å bytte til venstre ratt hvis man virkelig vil ;)

 

 

Absolutt et prosjekt, ja. Såpass spesiell at det antakelig vil bli feil å konvertere til venstre. Kommer vel aldri til å slutte å drømme om en original CT-bil.

 

large.D42851F6-9507-47E5-9320-EEE60F57E915.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...