Gå til innhold

Camel Trophy - The Last Great Adventure


Ahok

Anbefalte innlegg

Har bunker med klistremerker. Tror til og med at jeg vet hvor. Og ettersom alle venner skulle følge opp min interesse for dette, for en 13-17 år siden, så fikk jeg capser og penner og klokker i gaver til bursdag eller når de hadde vært ute og reist.

 

I tillegg så gjorde jeg en jobb for RJReynolds på 90-tallet, det norske salgskontoret skulle ha en reklamebil og den ble levert til meg på henger og en kasse med deler kom også fra Rover Plus i England. Koblet opp alt elektriske med bare helt nye ledningsnett og nye lamper etc. Det var en fiiin jobb :D .

 

Hadde også mange klistremerker fra RoverPlus dengang, store merker som dekket hele siden på RR'en.

 

Jeg fikk også nøkkelringer med Camel-merker i skinn, og delte ut til venner og kjente. Har noen enda, på egne nøkler. Og de er fremdeles bra, ikke utslitt og like hele. Etter 20 års daglig bruk. Utrolig god kvalitet.

 

Har også bøker og videoer.

 

Men er det noen som er Camel-mann i Norge så er det helt klart Dan Ove. Så han hadde skrevet her også. Han har vært med, helt sikkert fantastisk opplevelse.

 

Ha en fin dag

hilsen

Henry Arnfinn :)

 

PS! Husker såvidt at RJReynolds ble delt opp på den tiden jeg skrudde 88" for dem. Ene arvingen, eller enearvingen, var bare interessert i klær, trophy, klokker osv og tok med seg dette vekk fra sigaretter. Han var i mot tobakk. Da ble det forskjellige gulfarver på Camelsigaretter og alt som hadde med Camel Trophy å gjøre også. Den ene ble mer brun, husker ikke hvilken nå i farten.

DS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom til å tenke på at jeg meldte meg på en gang for lenge siden. Da fikk jeg et sirlig skrevet brev tilbake at Scandinavia ikke kunne stille med deltakere. Burde tatt vare på akkurat det brevet. Deltok også i uttakinga dengang på 90-tallet da "Norge også kunnevære med". Røk ut tidlig pga at jeg ikke kunne svømme langt nok, husker at en kompis kom et steg lengre enn meg. Enda han ikke kunne svømme bedre enn meg. Da jeg konfronterte han med dette sa han: "æ bløffa, æ sa æ koinn svømm så langt". Det var dengang det var uttakning hos GP.

 

Mulig AreM prøver å fortrenge det, men husker jeg ikke helt feil gikk eks-kona hans så langt at hun var med på disse uttaksprøvene hos GP i Svinndal.

 

Ha en fin dag

hilsen

Henry Arnfinn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Det er hvertfall skummelt å begynne å se disse filmene så sent, da blir det morran ^_^ kjøpte klistremerker fra CT butikken til Papa, nå svarer de ikke på mail mer... synd; de var flotte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Både tyskerne og froskene har vel hatt det med å lage sine egen LEs... Ikke alle er like pene :P

 

Og for ikke å glemme en av de aller første; Aussienes "Game"-utgave av SIII 88. Som igrunn ikke var så verst :)

 

Game-fq.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knallvideo -men jeg ble litt overrasket over -kall det- HMS-biten... De tok noen drøye sjanser underveis, og vinsjeøvelsene var tydeligvis ikke bestandig etter boka.

Godt at det (såvidt jeg vet) ikke var noen alvorlige ulykker gjennom disse årene 1981-1998 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Var med på uttak, jeg. Husker vi sykla terrengsykkel ved Sognsvann og hadde livredning i bassenget på NIH.

Det må ha vært lenge siden...

Mener det satt "CT Scandinavian selection" på Tigerbilen en gang i tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker godt at du sleit rundt i løypa med sykkel. Mener du hadde noen kommentarer om at syklene bare hadde pigger på et av hjulene. Det var mange som gikk i bakken på glattisen :-)

Siden det var jeg som organiserte dette så var jeg litt bekymret for hvordan det ville gå.....

 

Var med på uttak, jeg. Husker vi sykla terrengsykkel ved Sognsvann og hadde livredning i bassenget på NIH.

Det må ha vært lenge siden...

Mener det satt "CT Scandinavian selection" på Tigerbilen en gang i tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...