Gå til innhold

Roofconsole


mmusat

Anbefalte innlegg

Jag kænner igen design från ett av de britiska forumen. Det var en som kallade sig før Bernie tror jag som hade handlagat en sådan!

Men det som tilltalar mig førutom vettigt pris ær att de brukar original stoff som LR har i sina Defendrar! Då kan det se ganska originalt ut!

@lafterolf - jag ska ha en utan hål så jag kommer att laga hål efter mina ønskemål.

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er Equipe4x4 som lager denne. Klumpen som henger fremme ved speilet er ikke original. Kan det være et kamera?

Disse beukes endel i Australia.

Ulempen er at det ikke blir plass til solskjermene. Fordel er at det er plass til både bilradio og CB-.radio.

 

Ronny S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lang betenkningstid har jeg før evt du bestiller? lurer på evt 2 stykker

God tid!

Jag har skrivit till honom, som btw inte var samme man jag trodde det var, och jag ska informera hær om svaret jag får!

Har bett om "cutout" før CB evt Stereo på vår førarsida!

Kommer tillbaka med mer info så fort jag har mer!

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre ingen løsning der for oss som er så "heldige" å ha original LR takluke....

Noen som har tips om en takkonsol som går i i bredden over frontruta??

Finns det noe som kan erstatte takluka?

Har seriøse planer om å tette hele dritten, men vil ha noe som gir mening i taket innvendig.

Utvendig holder det med ei plate.

Men herregud, 390Australian Dollars før detta!

Grattis!!!

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk å sjekke om du klarer å stange i takkonsollen med seletøy på.

Den vil lett kunne bli ditt siste inntrykk på en biltur ved brå bilbevegelser.

Min CB vil flytte opp i taket når jeg monterer bakseter men helt framme ved ruta oppå taklyset tenker jeg.

Har ikke målt eller testet ut ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte en Finne som hadde en slik over frontruta, superpraktisk! Men finner ingen fornuftige måter å feste den på ten å demontere hele taket. Hvis noen har tegninger på en slik så er jeg interessert! Den hadde var ikke veldig høy og gikk i flukt med kanten på taket ned mot dørene, hvis dere skjønner.

Tar i mot t ips og bilder med takk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornuftig innspill Gaute :)

Det blir neppe aktuellt med en som går i hele bredden etter 2 sekunder tankevirksomhet ut fra det innspillet.

 

En løsning som går inn mellom solskjermene og over taklampen virker fornuftig. Det er jo kun en CB som skal inn der i Brummert sitt tilfelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en som går i full bredde. Kjempefornøyd med å få unna bilstereo/CB/solbriller og en del annet skrot.

 

MEN - en gang har jeg smelt panna i hylla. Det hadde gått tålelig bra hadde det ikke vært for en handsfreemikrofon som kuttet opp panna så blodet sprutet. En annen ulempe er at den bygger noen centimeter nedover i vinduet. Alle over 177 cm føler at de må bøye seg litt ned for å få god sikt fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...