Gå til innhold

DE forsvant den veien......


telindnor

Anbefalte innlegg

Neste gang får du la bilen snø inne bak 60cm snø, og ringe noen som kan hjelpe deg ut. Men vent gjerne til Bien er på veien igjen. Det nærmer seg sakte men sikkert. Jobber en time nå og da på den.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, finnarne skrev:

Neste gang får du la bilen snø inne bak 60cm snø, og ringe noen som kan hjelpe deg ut. Men vent gjerne til Bien er på veien igjen. Det nærmer seg sakte men sikkert. Jobber en time nå og da på den.

 

Ringer deg FA..det blir snaue 7 timers tur på deg, men det går fint regner jeg med... cool

Spennede å se Bien bevege seg igjen ..

 

 

3 timer siden, Erik Iversen skrev:

Støtter @finnarne ;)

Jeg har kjørt i 40 cm snø med Discovery Sporten. Litt brukerfeil gjorde at jeg trengte hjelp.... Men med noen erfaringer rikere og rett dekktrykk tror jeg nok det går neste gang.

Med 60 cm må nok de store gutta på banen ja.. :)

 

Enda større enn meg?! :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Kanskje man skulle sendt en bil og to til "Graham"?! :blink:

 

https://finansavisen.no/premium/mote/2021/01/15/7603170/grahams-outland-vehicles-skreddersyr-gamle-land-rover-defendere

 

Men nei...da hadde det ikke blitt noe bilhobby ut av det :rolleyes:

I dag har Classicen fått nytt fordelerlokk. Slipper å se de blå stikkflammene lenger i mørket da.

Og så har Camperen fått ny fødepumpe. Så nå går den igjen, etter å ha vært veeldig stille...veeeldig lenge :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

I dag har Defenderen fått olje og filterskift på 300.000km, og så har både Disco og Defender fått seg en runde med såpe og vann. Det tror jeg var lurt. De ser ganske triste ut når de har gått en del uker i saltlake uten nevneverdig stell :(

 

20210221_165327.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Utrolig godhjertet du Terje som tar deg av slike! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, telindnor skrev:

 

Veldig kul, men synes du virkelig at de designelementene/likhetene var SÅ åpenbare? Tror ikke mine venner ville sett på klokka og sagt; "Wow - Seriebil!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått på andre felger på nybilen, fjernet kufanger og stigtrinnene samt tatt av takstativet som må sveises og fikses litt på før det evt skal på igjen. Men...liker egentlig kombinasjonen grønn og hvit. Taket kom jo fint frem uten takstativet i grunnen. Ikke helt sikker på at det kommer på igjen med det første. Gjorde seg med en vask også. 

Ellers så er "konebilen" igjen dagligbil til og fra jobb for maddamen.  

DSC00385.JPG

 

DSC00393.JPG

 

DSC00398.JPG

Endret av telindnor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...