Gå til innhold

DE forsvant den veien......


telindnor

Anbefalte innlegg

Fine biler, nydelig dag, vakker natur, her må det poseres.

 

IMG_9238.JPG

 

IMG_9241.JPG

 

Etter fotoshoot og befaring på eiendommen rykket vi sørover i bygda igjen. Nye veier ble undersøkt, vakre utsiktspunkt kommentert/fotografert og FOR en vakker dag og natur, sjelefred -_-

 

IMG_9249.JPG

 

Evogue.JPG

 

Lenger nede i dalen hadde tåka lagt sitt teppe over terrenget. Alléen utenfor Luksefjell sentrum er vakker i all slags lys, spesielt med noen snertne "rumper" foran.

 

IMG_9261.JPG

 

Videre i tåka

 

IMG_9265.JPG

 

IMG_9285.JPG

 

Vi avsluttet dagen med pølsegrill langs Fjellvannet mens tåka la sitt mystiske preg på "bildet". Litt som hele turen egentlig, mesteparten var klart, men for undertegnede så var det nok også litt tåkete i en "periode"

 

IMAG0113.jpg

 

Takk for turen til alle som var med, håper på enda mange flere likesinnede neste gang!!

Endret av telindnor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for turen, T og B, minneverdig tur. Jeg tror jeg får med meg fruen på neste tur også :D

 

Uansett hvor fort og kronglete veier jeg kjørte, klarte jeg ikke å riste dere av meg blush

Rett og slett imponerende hva dere får seriebilene med på, :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker om frelst, i dag er jeg ikke bare LITT frelst B)

Var hos BT i Tønsberg for siste sjekk i dag og da var alt på plass :D Så nå er det bare fryd og gammen....

Kunne jo ikke bare kjøre rett hjem, måtte ta en liten snaromvei, ca 20 mil er status for dagen. Bilder hører med. Her kommer et knippe. Stålsett dere for mer RR bilder i tråden, for dette ER morro excl

Kaldt i dag, mellom -10 og -17, småkjølig i bilen uten noen form for plater i "vegger" og tak, men det gikk ganske fint i grunnen.

 

P1000088.JPG

 

Snø i indre Vestfold nå. Her er "the mighty Range Rover"

 

P1000091.JPG

 

Kaldt var det også ved Numedalslågen

 

P1000099.JPG

 

P1000102.JPG

 

Tina litt opp i sola.

 

P1000104.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ahhhh, den perfekte julebilen i det mest perfekte julevær. Til å bli glad av det :D Her er vi ved oHelga-natt kirken. (Emil og Didrik Solli Tangen med makker og læremester Anders Vangen er smellvakkert) P1000146.JPG Her er junior som ikke lenger er veldig junior i ferd med å bære ut maten til 1- juledagslaget. P1000151.JPG

Endret av telindnor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det også en som forsvant etter en stund :(

Fant den inne i hønsegården på kvelden. Tror den hadde gitt opp å finne veien ut igjen.

 

P1000195.JPG

 

Kona som fikk ny kjeledress til jul (av meg altså, type barnehageparkdress, fra Felleskjøpet, fordi hun ØNSKET seg den B)), og som er vant til å takle schvæære krabber etter teine/lystre fangst, med andre ord, vant til å takle digre ihelrivende-drepende klør, gikk rett inn og hentet den :blink:. JEG derimot....ehhhh..... MÅTTE fotografere stasen blush

 

P1000198.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det ble en fotoshoot på RRC og eier ifm Flittig treffet. Her er noen eksempler på hva man kan få til med en Range Rover og et bra kamera. Disse er tatt av kameraten min Jan Enger som er en dyktig hobbyfotograf. excl

 

_DSC2976 - 2013-01-05 at 13-49-32 - Version 2.jpg

 

_DSC2956 - 2013-01-05 at 13-39-13 - Version 3 (1).jpg

 

Her en meget lykkelig eier og hans "mighty Range Rover" :D

 

_DSC2993 - 2013-01-05 at 15-18-02 - Version 2.jpg

 

_DSC2996 - 2013-01-05 at 15-18-55 - Version 2.jpg

 

Her er det noen flere bilbilder fra samme Jan:

 

http://photobyjan.com/web/Car_photo_1.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...