Gå til innhold

Øk: Defender 90 Td5 ønskes kjøpt


Lord B

Anbefalte innlegg

Jeg som prøvekjørte matzkern din for broren min. Men vi får la det bli med tanken. Du kan jo prøve å importere en fra Sverige? De sluttet vel å ta dem inn til Norge 2005 tror jeg.. Sånn sett er det ikke bare bare å finne strøkne 90er med lav km lenger. Hadde jeg vært deg hadde jeg vel klint til på pickupen. Der har du en bil som skiller seg ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv Nene Overland i UK. Prat med Kevin og si du ser etter en Left hand drive 90, ikke eldre enn 10 år.

Hvis de kan skaffe noe til rundt 8-10.000 Pund, så blir det kanskje ikke så ille...??

 

http://www.neneoverland.co.uk/4x4lefthanddrive/4x4lefthanddrive.php?pageNum_rs_lefthand=2&totalRows_rs_lefthand=34

 

Ferdig på veien i norge ca kr 190.000.- Vel vel...

Endret av nwerring
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fin Defender med fordelaktig km og uten rust ønskes kjøpt.

 

Td5 uten rust hehe..

 

Kunne vært en ide å importere fra Sør Europa! :) Så ett par gamle biler i Hellas i fjor sommer og de så veldig bra ut! (lite rust)

 

Her er noen fine fra italia: http://mobile24.no/autos/details/156021170/63/LAND-ROVER-DEFENDER-90-ex-CC-Autovettura-6-posti

Endret av pesto_trader
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

90 er populært, liten tvil om det. Men det forutsetter riktig bil og riktig pris. Dette var det.

 

De siste av 300 TDI eller de første av TD5 i god stand og med overkommelig km er de mest populære hvis prisen er noenlunde.

Nyere og dyrere 90 virker ikke så populært. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til orientering kommer det seg på ca 250.000 til 350.000 å importere en Td5 90 fra utlandet, så det er helt uaktuelt. Ellers er jeg enig med Tom Rossing.

Endret av Lord B
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...