Gå til innhold

Motor stopper ikke.


ove.e

Anbefalte innlegg

  • 3 år senere...

Dette har skjedd med min -07 puma siste dagene, må kvele den om den ikke stanser etter et hardt slag eller av seg selv. Ble det noen løsning sist? Lurer også på om det er tenningslås, men finner ikke slik til 2,4tdci på paddocks? Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips, funker greit enda. Må lette på bremsepedalen så slukner motoren. Gir det noe forklaring?

Jeg har en gang satt en forkert pære i bak/bremselys på min 2006 130 og da fikk jeg problem med at motor måtte kveles til at stoppe. Byttede til rett pære og vips allt ok.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyspære er feilen du liksom? Byttet forresten et slikt lys bak dagen før problemet kom.. Gikk ut og tok ut pæren, ser ut som det er feil type ja og vips så funket alt som det skulle! Land Rover slutter ikke å overaske. Takk skal du ha Kjartan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...