Gå til innhold

TC lyser av og til?


LarsD

Anbefalte innlegg

Hei alle:)

 

Av og til når jeg gir på fra stille stående å spinner litt på snøen lyser TC lyset i dashen, trodde det var tracktion control til å begynne med, men etter litt leting i boka var det ikke det. Er det noen som har ett svar eller litt info om dette? Skal kjøre til Oslo så jeg er litt usikker.

 

Takker for alle svar.

 

 

Lars Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det skal vel lyse i tc lampa når man mister grepet eller?? På min lyste det i Hill Decent lampa innimellom og det var bare bremselys switchen som måtte byttes. Men det har jo ingenting med dette å gjøre. Tror ikke du har noen feil om det er slik du forklarer. På min lyser det også om man mister grepet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, dette var interresant. Jeg får bare TC lampa til å slå inn i dyp snø eller liknende. Jeg kan lette spinne rund i en evig sladd uten at TC slår inn. Kan oppnå noen voldsomme sladder i sving uten at TC slår inn, noe jeg hadde forventet. Jeg hadde konkludert med at dette var som det skulle være, men er slett ikke sikkert. Noen som har andre erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TC slår kun inn ved hjulspinn i svært lav hastighet eller når du tar igang. Har du fremdrift er det ikke noe vits med TC...

I bræisladd hadde stabilitetskontrollen slått inn, men det har ikke flodhesten, gudskjelov :lol:

Jarl B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...