Gå til innhold

NLRK Avd. Sør medlemsmøter 2012


@le

Anbefalte innlegg

  • Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Om jeg skal kjøre serie så burde jeg startet for lengst:-) får bli Tåget. Hvordan ble det med kaffe og stol? Ta med selvfor å være sikker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har vi hatt ett knakende kjekt medlemsmøte.. regner med att det var praesto som dro folket ut av godstolene.. ble jaggu full brakke.. folk måtte jo stå på gangen.. fullt av biler på parkeringen.. jeg har ikke peilig på hvor mange biler det var, men tror det var 26 stk på plass inne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

nytt lokale, nye muligheter.. det blir medlemsmøte i den gamle stansefabrikken i lillesand, førstkommende mandag 28/1 kl 1900..

dette er ett nytt lokale vi har funnet frem til som kan egne seg til klubblokale.. ta med kaffi på termos og campingstol..

 

https://maps.google.no/?ll=58.259571,8.383963&spn=0.001772,0.004823&t=h&z=18&layer=c&cbll=58.259578,8.38381&panoid=LKkg1nkwTT6DczHfD1jAvQ&cbp=12,195.81,,0,0

 

mvh truls..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som kommer i kveld og håper jeg! Så flest mulig får sett på dette lokalet. Og sparket litt dekk, snakket litt bil og kommet med løsninger på små verdensproblemer. ??

 

Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å nevne det. Det kan kanskje være mulighet (på sikt) å sparke dekk inne i lokalet.

 

Men vi burde kanskje laget en ny tråd, denne skal vel egentlig omhandle medlemstreff i 2012. Nå er vi i 2013.

Endret av finnarne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpet på at det kunne bli en mulighet jeg og:-)

Men min innstilling er at om vi klarer å være litt sosiale, små treff og dekkspark, så er det kjempebra.

E

Du kommer du Finn Arne?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke, men Lillesand er en super lokasjon! Det ligger i den demilitariserte sonen mellom Kristiansand og Arendal (selv om Lillesand vil bytte fylke), og er omtrent like langt fra det meste. Det er iallefall det som er lettest å komme til for flest folk i regionen. 25 minutter fra Kristiansand sentrum, 30-35 fra Arendal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...