Gå til innhold

Jordetreff 11.02.12


jermundpr

Anbefalte innlegg

  • Svar 94
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

jepp, og hvis man trenger kjetting for å kjøre nå, må det være noe feil med sjåføren.. :rolleyes:

 

Jadda, jadda, men jeg tar med for sikkerhets skyld. Ikke sikkert det er saltet på E16...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som er klar med felleskjøring fra Sandvika?? Jeg og Nordlie kjører sammen i morgen. Men hva er adressen?? trenger nok GPSen for å finne frem:) Dette blir gøy. Bil og Grillpølsene er klare:) Noen som tar med sennep? jeg har ketchup..

 

Er med på felleskjøringen, når og hvor møter jeg opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd å henger meg på med Nordlie, vi tenker å nøtes i Asker, men det er vel like greit å møtes i Sandvika.

Men kan vi ikke ta en samling på Statoil Sandvika Hamangskogen 10 1338 Sandvika.

Ca kl 10 selv om jeg sikkert ikke er der før 10:15.

Da kan vi bunkre opp med alt vi har glemt......

Har både GPS og har vært der før...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd å henger meg på med Nordlie, vi tenker å nøtes i Asker, men det er vel like greit å møtes i Sandvika.

Men kan vi ikke ta en samling på Statoil Sandvika Hamangskogen 10 1338 Sandvika.

Ca kl 10 selv om jeg sikkert ikke er der før 10:15.

Da kan vi bunkre opp med alt vi har glemt......

Har både GPS og har vært der før...:-)

 

Da møter jeg opp det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk til familien Presthagen for en flott dag! Været var fint, stemningen god, og pølsene smakte! :)

 

 

gallery_3864_388_408465.jpg

 

Redningsbil med blinklamper var på plass:

 

gallery_3864_388_2398854.jpg

 

Sambandet var også på plass, og siden vi vet at Saniteten står på låven så var vi godt dekket. :)

 

gallery_3864_388_1646939.jpg

 

Godt å se at gode gamle Jaffa lever i beste velgående:

 

gallery_3864_388_2418097.jpg

 

Frøkna:

 

gallery_3864_388_31133.jpg

 

En "noe" spesiell RRC som mange kjenner til. Flott bil:

 

gallery_3864_388_354614.jpg

 

Far Presthagen var dessværre ikke helt frisk. God bedring til Jørgen, og takk til Jermund! Og vi må ikke glemme Mor som stilte opp med muffins som vanlig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde et veldig trivelig førstemøte med miljøet i dag! Ankom standsmessig i en Yota Yaris, men jeg ble godt mottatt til tross for det. B) Grombilen min står nok i garasjen en stund til, men jeg håper virkelig å komme med den på neste jordetreff, sammen med unger og frøkna! Takk til Jermund med fam for et flott opplegg!

Legger ved noen bilder fra dagen.

IMGP3762_lite.jpg

Denne fikk jeg prøve i dag, vanvittig moro, takk for turen!! :)

IMGP3782_lite.jpg

IMGP3792_lite.jpg

IMGP3789_lite.jpg

IMGP3780_lite.jpg

EnTo i fint driv!

IMGP3779_lite.jpg

IMGP3770_lite.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...