Gå til innhold

Romjulstreff,-småbruket i Leksvik


lafterolf

Anbefalte innlegg

Jeg og Fosen inviterer på kaffe og hyggelig treff i Leksvika på Fosen, onsdag 28.

 

 

 

Alle er velkommen! På småbruket er det også husrom for langveisfarende om det skulle bli nødvendig.

Sosilat blir vektlagt, selv om vi tar oss tid til å skryte og se på biler. Verktøy finnes for de som skrangler.

 

Om værgudene er skånsomme med nedbøren burde vi også få til litt snøkjøring. Jeg skal se etter traseer som egner seg.

 

 

Håper med dette at så mange som mulig kommer!

 

 

Og, ALLE er velkommen!

 

 

Edit: Vi har hele dagen, men jeg er der fra tidlig på morgenen. Man kommer når det passer seg selv best. :)

Endret av lafterolf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer, men må ta forbehold i tilfelle forkjølelse og uanmeldte familiearrangement, da det ikke er full oversikt enda. Hvilken bil det blir med, avhenger av hvor mange som skal være med fra familien, men jeg har ihvertfall oppfordret den nye private LR-fotografen til å slå følge. Om flere blir med må vi kjøre RRC, da stw. ikke er "oppregistrert" fra varebil enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har i dag tatt smørerunde, fylt spylervæske, fått på plass dørtrekk førerdør, rettet/tettet og flikket tak, etterjustert og etterstrammet bolter på eksos, sjekket vann/olje, festet jordkabel fra bakkasse til ramme osv. osv. Nå er byggtørke på plass inni, så er "Obersten" varm og tørr innvendig i morgen ^_^ . Gjenstår å kontrollere lufttrykk i hjul, så bærer det trolig en tur til Lindreitan i morgen om dette rullende prosjektet henger sammen :unsure: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...