Gå til innhold

RRC som kveler


Anbefalte innlegg

Hei .

Har anskaffet en RRC 89 3,5 EFI.

Problemet er at bilen kveler seg på tomgang når bilen blir varm ,vet det er skrevet om för ,men klarer ikke å finne tråden.

Bilen fungerer utmerket rett etter start ,men når jeg kommer meg ut på E18 i rushet starter helvete.

Har blitt en rev på å holde opp turtallet med höyrefoten ,mens jeg holder inne bremsen med venstre.

Dette funker som en nödlösning ,men regner med at dette sliter på bremser osv.

Kan dette ha noe med luftmasse föleren?.

Tips og råd taes i mot med takk.

God Jul....

 

Christian Korrell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan absoludt ha noe med luftmengdemåleren å gjøre,hadde samme symtomer på en rrc jeg hadde tidligere.Der viste det se å være lekasje på slangen mellom luftmengdemåleren og innsprøyninga.

uffern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk ,takk

God Jul forresten.

Bra tråd ,men aner ikke hvor disse forskjellige motordelene engang sitter.. Flaut.

Nye symtomer ,lukter bensin ,batterilampa har begynnt å lyse pluss at turtallsmåleren har sluttet og fungere.

Problem?

Christian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste oppdagelse.

Når jeg titter på "drevene" reima sitter i så sitter ikke disse sentrisk over hverandre ,altså at reima blir i en s form.

Ser på dynamoen som ser helt ny ut at det sitter en dröss med skiver mellom drev og dynamo.

Om jeg fjerner disse blir linjen mer rett.

Hva er riktig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...