Gå til innhold

Bildetråd Defender


Tom Rossing

Anbefalte innlegg

Hvordan legger vi inn bilde ?

Står bl.a beskrevet her: http://www.lrforum.com/forum/index.php?showtopic=56113 :)

 

Ja disse har mange år igjen og godt er det, begge bilene er har Maggiolina taktelt ,et er nytt og et av eldre årgang, begge er 1,6m bred, veldig fornøyd, ferdig oppslått på 30 sekunder

Oppslått telt på min bil

Hva slags markise (heter det det?) er det du bruker? En sånn har jeg lyst på! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står bl.a beskrevet her: http://www.lrforum.c...showtopic=56113 :)

 

 

Hva slags markise (heter det det?) er det du bruker? En sånn har jeg lyst på! :wub:

 

Markisen er av typen Fiamma F45. jeg fikk tak i hele dette takoppsettet brukt. Har letet litt etter tilsvarende markise for en kompis, fant da en forhandler i UK med fornuftige priser

 

Står bl.a beskrevet her: http://www.lrforum.c...showtopic=56113 :)

 

 

Hva slags markise (heter det det?) er det du bruker? En sånn har jeg lyst på! :wub:

gallery_458_4_16626.jpggallery_458_4_6373.jpg

Fra sommerferien i Italia. / Brekjøring i Sölden, Østerrike (hele 20 meter :-) )

 

 

gallery_458_3_363296.jpg

På vei hjem fra jobben. Ja, det blåste litt...

 

Flotte bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Markisen er av typen Fiamma F45. jeg fikk tak i hele dette takoppsettet brukt. Har letet litt etter tilsvarende markise for en kompis, fant da en forhandler i UK med fornuftige priser

 

OK. Takk :) Da vet jeg hva jeg skal skrive på ønskelisten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

 

 

"Ny-bilen" Før jeg har fått skrudd for mye på den.... nåja, bytte grill rakk jeg..

 

Registrert i Sogndal ?! UC er ihvertfall herifra...og det er ikke ofte en Defender får smykke seg med de bokstavene (Les: få bli registrert i Sogndal)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil det der! Lignet veldig min! Hvilken årsmodell er det? Har du noe planer for bilen?

Hvis det er min du mener, så er det en 2000 modell Td5/90 gått lite (55.000).

Gått i Tyskland som en "no3 bil", og er strøken.

Har oljet en rusrtfri ramme, og kjøpt vinterdekk (B Blizzak) som er satt på de orginale alufelgene.

7x16 black modular felger ligger i garasjen, og skal ha sommerdekk til våren.

Får finne noe som er litt kult som også funker på flat vei uten for mye bråk..

Ellers blir det bruksbil i næromområdet for skau, fjell, ski og ved

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ka svarte? Den va godt planta ut i grøfta! Håper det gikk bra. Hjalp det med de leke spadene eller måtte det tyngre skyts til for å komme løs, og ble det mye skader?

 

Ops! Murmanskbilen kom i mellom. Men det var den i grøfta med henger jeg kommenterte..

Endret av Barentz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, stod godt... Var bare kommet 300-400 meter fra start da jeg møtte ei dame (beklager, men det var ei dame) midt i veien. Jeg la meg så langt ut mot brøytefonna som jeg turte, og det var for langt. Det var brøytet 0,5 meter utfor veien, så det var bunnløst der ute. Luringen med traktor hadde frest alle brøytestikkene bort...

 

Det var en myk landing, men hengeren med scooter skjøv bra. Venstre forhjul er utenfor veibanen det også, hengeren står på akslene. Spadene var for å grave frem hengerfestet.

 

Det kom ei dame i 60-årene og trakk meg løs med traktoren. Først hengeren så bilen. Var løs etter 30 minutter, over all forventning :)

 

 

Eneste skade - utrolig nok - var et sprukket lykteglass (hovedlyset), sannsynligvis pga varme og snø. Masse snø. Til og med gummifangeren kom fra det uten skader. Hadde jeg aldri trodd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...