Gå til innhold

Bildetråd Defender


Tom Rossing

Anbefalte innlegg

Takk, den er blitt en grei bil :-) skulle hatt med ny canvas, og laget meg en bøyle bak med rør fremover mot takgrinda for lettere å fått med meg kajakk ol. Blir et fremtidig prosjekt. En røslig henger også, er 3500 nyttelast så dette holder akkurat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vakkert!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte dekkene hos Støen4x4, og felgene fra paddocks i England. Utover det så er bilen hevet 2" og større skjerm breddere. Synes store dekk gjør seg godt på en 130 :-)

10x15" stålfelger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte dekkene hos Støen4x4, og felgene fra paddocks i England. Utover det så er bilen hevet 2" og større skjerm breddere. Synes store dekk gjør seg godt på en 130 :-)

10x15" stålfelger

 

Oki.. Takk for infoen :) Og Ifor Williams bak.. Du har skjønt d du!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Oki.. Takk for infoen :) Og Ifor Williams bak.. Du har skjønt d du!!

 

Jo takk! Og du har vel en 130 du også?? har en prosjekt tråd om bilen liggende her på forumet, der ser du litt av det jeg har puslet med. Gøy med LR :-)

 

 

Oki.. Takk for infoen :) Og Ifor Williams bak.. Du har skjønt d du!!

 

Jo takk! Og du har vel en 130 du også?? har en prosjekt tråd om bilen liggende her på forumet, der ser du litt av det jeg har puslet med. Gøy med LR :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jo takk! Og du har vel en 130 du også?? har en prosjekt tråd om bilen liggende her på forumet, der ser du litt av det jeg har puslet med. Gøy med LR :-)

 

 

Jo takk! Og du har vel en 130 du også?? har en prosjekt tråd om bilen liggende her på forumet, der ser du litt av det jeg har puslet med. Gøy med LR :-)

 

Ja har 130 æ å ja..og Ifor Williams også :) 3500kg.. Snakka med Joakim på Støen4x4 og han anbefalte All terrain dekk til meg istedet for værsting dekkan dine.. hvis jeg kjørte mest på asfalt.. pga støy.. Hva mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei!

Nytt medlem på forumet, kjøpte meg en 2000 model Defender TD5 som har gått 180k km i går. Hatt Gelendewagen og Niva tidligere og endelig landa på Defender :D

Dører er rammet av en del rust men ellers hel og grei. Betalte 140000kr for den så håper ikke det var for ille.

Er det noen andre med 130 som kan dele sine erfaringer med bruk av disse offroad? virker litt lang og klumsete til noe annet en savanne og ørken kjøring :P

Virker som et veldig bra forum og miljø her!

bilde 2.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...