Gå til innhold

Vinterdekk på felg 235/75r16


uffern

Anbefalte innlegg

Har 4 cooper vinterdekk uten pigg 8-9mm mønster.Sitter på pene vouge felger.1500kr eller bud over.Kan sende bilder på mms til de som måtte være intereserte.

uffern

 

Det er disse hjula som sitter på denne bilen som selges.

HPIM1543

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, kan du bekrefte at disse er Cooper Discoverer M+S med bilde av snøkrystall på siden?

 

Hva er load index og DOT koden?

 

Jeg mangler vinterhjul til min RRC, trenger piggfrie siden jeg bor i Oslo og var godt fornøyde med disse på min gamle Defender så er veldig interessert om alt stemmer (se min post under deler kjøpes).

 

Jeg tar dem gjerne for 1500 om LI er lovlig og de ikke er altfor gamle og harde.

 

Jeg kan hente dem på søndag om det passer.

 

Om du vil ha en budrunde først er det i tråden eller på PM og evt frem til hvilken dag?

 

Jeremy

 

PS send gjerne MMS bilder til 95209837 også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følgende tekst på dekket:M+S snow groove og is krystall.108s(load index?)DOT 4405(UKE 44 2005??)Mønster dybde:7-9 mm.Har selv kjørt med disse dekkene på det føret som er nå,fungerer vel helt greit,men har sine klare begrensninger på is.Skal man ha bra vinterdekk bør man vel kjøpe nye ;) .Jeg selger disse pga at jeg har kjøpt nye som blir påmontert i morgen.

uffern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for bilder og jeg opprettholder mitt bud på 1500, så fremt det er "vinterdekk på felg" som overskriften sier og jeg ikke har misforstått referansen til "montering i morgen".

 

Selv om dekkene kan være litt gamle (så jeg ender kanskje opp med å kjøpe nye selv), trenger jeg uansett 4 gode felger.

 

Jeremy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...