Gå til innhold

Tilbys Fredrikstad-Moss.Kristiansand


magnes

Anbefalte innlegg

Da er sete og hjul levert av en hyggelig forumist, som hadde den største tilhengeren jeg noen gang har sett :)

Hjul og sete ligger nå klart for videretransport fra Kristiansand, når det måtte passe.

Endret av TLT
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av en tur. rakk siste fergen fra horten igår. Hyggelig å hilse på alle underveis. og gode tips

Fikk besøk av jcp her hjemme i dag ,moro. hadde planer om å frakte monteverdien også men dei ga seg for tidlig på brevikkai til å rekke det. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..... hadde planer om å frakte monteverdien også men dei ga seg for tidlig på brevikkai til å rekke det. :(
Takk skal du ha Magne - det ordnet seg på andre måter idag. edit: bilde...hmm..får ikke lagt til bilde på edit lenger??

 

link: http://www.lrforum.com/forum/uploads/gallery/album_389/gallery_4288_389_4190.jpg

Endret av robertsoevik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg kjører til Stavanger i morgen tidlig. Tar med dekk, sete og noen ex-mil felger ilt mellomlagring. Jeg regner med å være ferdig på kurs kl 16 i morgen (Arkeologisk Museum sentralt i Stavanger). Jeg har ikke tilgang på LRF i morgen, men send meg gjerne en sms på 915 39 320, så vi kan avtale henting/leveranse.

 

mvh

Tor Linge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så e da påan igjen! :)

Ny tur til Kristiansand, fra Fredrikstad, uke 6 (rundt den 6. februar). Har litt plass nedover og tom henger tilbake.

Det beste er dersom ting ligger klart i nærheten av ruta, eg vil helst ikke bruke eit par timer på å grave fram nedsnødde bakakslinger osv :P

 

Magne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en tilhengeraksling som ligger et sted i Østfold tror jeg (Halden?). Hadde det vært mulig å få den med nedover til Grimstad ? kan ikke hjelpe så mye med å få den levert der, men det er kanskje løsbart om jeg får "tilslag" på frakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...