Gå til innhold

NYHET ! SOA Outback 2012 - nära Jönköping


tuko

Anbefalte innlegg

  • Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

 

Frode

- småforvirret moderator; påmeldt til SOA Outback ved Jönköping og forhåndsbetalt for SOA Trail i Blekinge samme helga -

 

There has been some confusion about what has been going on with SAO as of late and here is the official release info:

 

SOA 2012

 

Efter 2 lyckade år delar SOA på sig i två självständiga divisioner, SOA Trail & SOA Outback. SOA Outback håller till i Rödjenäs utanför Eksjö och SOA Trail i Blåningsmåla utanför Karlskrona. SOA Trail företräds av Bengt Sigeholt och SOA Outback av Peter Andersson och SOA Crew.

 

För mer info

 

www.SOAOutback.se eller soaoutback@gmail.com

 

och

 

www.Sigicon.se eller info@sigicon.se

 

Mvh

 

SOA Crew

 

 

SOA Outback in Rödjenäs is ran by the same guys but on new land with the potential to expand covering over 950Ha.

 

The dates for SOA Outback meets are:

 

Outback Vildmarkskörning

 

Soa Outback X men 13-14-15 April ca 10 deltagare - 500 kr mat + boende självkost

Soa Outback Sommar 29-30-1 Juni/Juli

Soa Outback Höst 14-15-16 September

 

Outback med boende Base

 

Soa Outback Tough 12-13-14 Oktober

 

Outback Träff med boende Base

 

Kräftkör (17)-18-19 Augusti

 

 

SOA Outback homepage is being worked on as I write and we expect to have it online within 7 - 10 days. It will be found at www.soaoutback.se More info will be there plus you'll be able to do your registrations online.

 

If you have any questions, you can get a hold of Peter at soaoutback(at)gmail.com or myself at todd(at)tukojack.com

 

 

Cheers,

Todd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Har noen mottatt noe mail fra arrangørene?

 

Jeg er påmeldt x-men edition for lenge siden, men har ikke hørt noe enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått mail fra Peter i SOA Outback - det kommer informasjon snart :-) begynner å telle dager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Når drar dere - og hvem blir med?

 

Jeg blir med; er ferdig på jobb ca.11:00 torsdag i Mofs, og hadde vel (før jobben kom og tok meg) tenkt å dra torsdagen. Men kanskje fredag morgen er like greitt - polet rett før Udde Valla rekker vi uanZ (der er oxo Clas'er og endel anna, sånn at vi kan resupply på ting vi har glømt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fin tur.

 

Fantastisk flott.

 

Utrolig artig kjøring.

 

Lite skader, men jeg trenger et nytt HD parallellstag til erstatning for et HD parallellstag som har endret fasong.

 

Om jeg ikke hadde tatt møydommen på Edward før, så hadde jeg tatt den igjen nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...