Gå til innhold

Den vakre Range Rover 2 doors-tråden!


Pederover

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
  • 5 uker senere...

Til minne om 50 år siden månelandingen, er det kanskje ikke så galt å sende dette bildet av min 1974 RR i noe som kan likne på et månelandskap; til forskjell fra bildene tatt på månen, så er dette ikke tatt med en Hasselblad. 

Månelandskap.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.7.2019 den 22.50, halvsyv skrev:

Til minne om 50 år siden månelandingen, er det kanskje ikke så galt å sende dette bildet av min 1974 RR i noe som kan likne på et månelandskap; til forskjell fra bildene tatt på månen, så er dette ikke tatt med en Hasselblad. 

Månelandskap.jpg

 

...Blir femtiårs jubileum i Vestfold neste år halvsju, håper du kommer. 

Rob

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Fikk tillatelse til å bruke dette fra en Nostaligiside på facebook. For treffet Folldal Jamboree, som Offroad trøndelag arrangerte en del år på 90 tallet. Piloten er min far. Bilen er en 78 modell 3.5 liter manuell kasse og overdrive. Rover aksler med 4.7 giring. Mulig det er Salisbury bak. Det ble det etterhvert i alle fall. 36x12.5x15 supersvamper tsl/sx diagonaldekk. Bilen ble også kjørt slik den er på bildet til England på 50 jubileet i 97.

Paul Godtfred Bjørnerud 

FB_IMG_1596906352377.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Først og fremst skal jeg få den i grei bruksstand. Alt innvendig er herpa. Mangler innertak, alt av innvendig paneler fra b-stolpen og bakover mangler. Setene, spesielt førersete er oppbrukt. Baksete og sikkerhetsseler bak mangler. Førerdøra henger så vidt på. Elektriske må gåes over. Bak er det to forskjellige typer fjærer så den er veldig skjev. Oljelekkasje fra motor, gear, transfer og akslinger. Motor er ikke i form. Elendig drag. Takgrinda må erstattes med en som er i orden, men takrenner er sundskrudd og sundbøyd av den som monterte den som står på nå.. En del bulker og skavanker rundt omkring finnes selvfølgelig. Men bortsett fra disse små bagateller er det en knakende god bil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 år senere...
  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...