Gå til innhold

Hommersåk


Tobba

Anbefalte innlegg

Snart slutt på denne måneden også, og vi gjør oss klar for kjøring søndag 30 juni! Oppmøte på kaien kl 1300! Tar med spade,boremaskin og motorsag hvis noen ser syn på å gjøre litt denne søndagen:) Hadde håpet vi kunne fått påplass stolpeskoene på søndag!

Håper mange vil ta turen! Vil også minne om at i Juli tar vi sommerferie så neste kjøring etterpå blir 25 august!

Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 194
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Vi tar en liten dugnad førstkommende søndag 7 juli, oppmøte kl 11.00 på kaien, blir litt skoging og litt borring. Ta med sag, spade og godt humør. (Stine kan ta med kake :P nam nam :D) Kan selvfølgelig komme senere på dagen hvis det passer bedre, da er det bare å ta turen opp til området selv. Dette kolliderer litt med kaffetreffet på Bråstein, men håper ingen føler seg tråkket på tærne fordet. Det er jo absolutt mulig å ta kaffedrøsen her også :)

Hvis jeg får bålpanna igjen av hr sørensen så blir det varme i den også og litt pølsesviing:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må dessverre melde avbud :( ryggen min har låst seg totalt. Fikk en låsning tidligere i uka, krisetime med naprapaten hjalp godt på fredag, men jeg må ha gjort noe galt i går for i dag er det stivt som en stokk fra nakken til hælene...

 

Kakene står her Torbjørn, bare å komme over fjorden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Kjøring på søndag 26 september! Og ikke minst sosial drøs rundt bålpanna! Oppmøte kl 13 på kaien som vanlig!

Er også en liten dugnad under planlegging søndag 13 oktober, kommer nærmere info, men ha datoen lagret på harddisken! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Ja, takk alle sammen for en strålende dag, hadde ikke blitt stas med kjøring uten så godt oppmøte av britiske produkter og blide sjåfører! Spesielt stas at vi fikk opp flere p38'er og en D3, Men det mest staslige var at vi fikk besøk av en Evoque! Den kjørte like staslig og pyntelig opp som enhvert annet Land Rover produkt!

I utgangspunktet skal vi ikke ha kjøring i desember, men vi planlegger en liten nissekjøring, kommer mer info!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Da ønsker jeg å invitere store og små til Nissekjøring i romhjula, vi er vel alle leie av dress og stress, så en tur til fjells er i sitt ess!

Det blir servert grøt og hvis jeg finner en mandel så blir det det oppi (eller en gammel mutter elns) :D

Det er krav til at ALLE skal møte i nisselue, store som små og kanskje tar vi en julesang rundt bålpanna (blir vi mange nok går vi rundt en Land Rover, en med mye lys :D ) Det blir selvsagt fyr i bålpanna hvis noen skulle ha lyst til å svi noe mat selv.

Må vel ha et lite værforbehold men jeg har bestillt godt vær :)

Datoen er 29.12 kl 13.00 på kaien på Hommersåk som vanlig!

Send meg en sms om du kommer og antall så jeg kan planlegge grøtmengde: Tlf 952åttesju174

Håper på godt oppmøte

Torbjørn

Endret av Tobba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Traff på en av dere på kaien på søndag da jeg tilfeldigvis måtte poste et litt sent julekort for jentungen. Som "skapentusiast" må jeg si at jeg ble en smule misunelig på opplegget deres :) Håper dere hadde en fin tur. Jeg får vurdere om jeg tar turen opp til fots nestegang dere drar opp. Dette er jo tross alt kun et "steinkast" ifra der jeg bor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traff på en av dere på kaien på søndag da jeg tilfeldigvis måtte poste et litt sent julekort for jentungen. Som "skapentusiast" må jeg si at jeg ble en smule misunelig på opplegget deres :) Håper dere hadde en fin tur. Jeg får vurdere om jeg tar turen opp til fots nestegang dere drar opp. Dette er jo tross alt kun et "steinkast" ifra der jeg bor :)

hei.. gøyeste du kan gjøre er å ta turen bortom på kaia nå guttene møtes… alltid noen som har plass til en til i bilen.. så slipper du å gå opp på fjellet….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Javisst! Første kjøring i 2014! Bålpanna blir det varme i og langtidsvarselet sier foreløpig greit vær! Så blir det spennende og se om vi kommer opp:-) Kl 13 på kaien som vanlig!

Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...