Gå til innhold

NLRK Landstreff 2012


Mads SL

Anbefalte innlegg

Det er sikkert mange som har spørsmål ang.treffet som skal vere i Valldal.

Eg skal prøve å svare på spørsmål om reiseruter for å kome seg til treffet.

 

 

Dokke kan ringemeg på 922 34 243.

 

Johannes

medlem i turkomiteen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 228
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Vår plan er:

Avreise fra Mc Donalds på Alnabru mandag kl 13.00.

(Den Mc Donalds som ligger ved bensinstasjonen ved alnasenteret ved E6)

Vi er 2 x 110 + en campingvogn

Ruten er oppover Gudbrandsdalen mandag og Trollstigen tirsdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser på NLRK at det er kjøreavgift og lisensavgift for kjøreområdet. NBF og så videre...

Noe jeg må tenke på av utstyr? Hjelmpåbud? Oljeoppsamling, brannslukker?

 

(Har ikke funnet info på det, men har kanskje ikke lest alt heller... )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser på NLRK at det er kjøreavgift og lisensavgift for kjøreområdet. NBF og så videre...

Noe jeg må tenke på av utstyr? Hjelmpåbud? Oljeoppsamling, brannslukker?

 

(Har ikke funnet info på det, men har kanskje ikke lest alt heller... )

 

Tok noen telefoner idag for å finne ut noe av det samme, men fikk ikke noe konkret svar... Men, det hørtes iallefall ut som om det er hjelmpåbud, siden det arrangeres under NBF sin paraply...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre svenske biler åker tillsammans från Karlstad idag vid kanske 11.30. Kongsvinger - Hamar - Gjövik - Dokka. Mellanlandar någonstans innan Fagernes och är framme någon gång på onsdag. Om vi är två eller tre då får vi se, en åker förmodligen vidare samma dag.

 

Hvis någon åker samma väg vid lämplig tid - 0046sjutti3521380. :)

Endret av Lars L
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke la ACE/PAS--olje bli liggende hjemme! Det er mulig jeg går short når jeg nå står på sunndalsøra med et ihjelgnagd ace-rør - vet ikke hvor mye som går med ifht det jeg har ombord.

Om noen farer forbi Pollgata 22, Sunndalsøra på vei til treff med slikt i lasten ville jeg vært takknemlig for å få lånt litt. Håper lørja er på beina og underveis til Valldal onsdag formiddag om bare Tess står den kjekke bi. tlf. 907 93 813

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha et godt treff til dere som reiser.

 

Som den ålesunder jeg er, og har fartet mye inne i Valldalen og Tafjorden, kjenner jeg lysta er veldig på å ha reist oppover. Men det er ikke alltid kabalen går opp. Så dere får hygge dere som har tatt turen, og post gjerne noen bilder underveis, så kanskje vi som sitter hjemme får litt deltageropplevelse vi også.

 

Mvh

Leif Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja frå Bergenskanten er det kanskje raskaste vegen via Anda-Lote . Så tar du retning på Stranda med kort ferge til Liabygda , 10-12 min.

Då tek du til høgre mot Valldal. Det er 15 min å køyre. I Valldal er det raude piler som peikar mot Campen. Onsdag er det forresten ein tur til Tafjord som du kan få info om på plassen.

Og i dagane som kjem er det fleire turar som ventar. Kvar dag er det offroad /terreng touring i kjøyrefeltet på Vestnes.

 

Velkomen !!

 

johannes

turkomite

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leiren har ikke våknet enda. Skydekket sprekker opp, det har såvidt regnet litt i natt, men ser ut til å bli en flott dag. I bakgrunnen plukkes det jordbær... :)

 

NLRK1.JPG

 

NLRK2.JPG

 

Flotte opplevelser venter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...