Gå til innhold

Hilsing!


MGMarius

Anbefalte innlegg

Enkelte dager bestemmer jeg meg for å hilse alt som er av Land Rover merke og har 4 hjul - uten å oppleve noen som helst hilsen tilbake igjen.

 

Det eneste var Hans Christian en gang, som rakk å hilse før meg, mens han kjørte rundt en rundkjøring, og jeg på vei inn på samme rundkjøring. Han presterte en elegant vri på LR-hilsenen, han klarte å hilse gjennom sideruta!

 

Det burde vært premiert spør du meg. laugh.giflaugh.giflaugh.gif

 

Philip.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 100
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Hei !

Dette med å hilse innen "familien" synes jeg er en hyggelig

og naturlig del av "følelsespakka" og en faktor ved ideèn med å være tilsluttet LR-klubben.

 

Jeg hilser bestandig når jeg oppdager en "frende på veien",

men svært få hilser tilbake- snarere bare titter overrasket

tilbake på "gærningen" som kommer mot. Mulig dette ligger

litt i sjela til oss Norboere, sjenerte og innesluttet.

 

Men- jeg fortsetter med sjokkerende hilsing, basta !

 

hilsen

Per

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har til dags dato kun opplevd at et par stk har hilset på meg i min disco? Kanskje jeg hilser feil?

79861[/snapback]

 

Lurer på om jeg også hilser feil jeg. De eneste jeg får skikkelig respons fra er seriebiler, det er en noen defendere som er litt slappe i hilsinga(som regel de som har en helt "rein" defender uten kufanger,a-bar eller takgrind). Har fått hilsing tilbake fra noen få Discoer og RR med NLRK merke i frontruta. Mandag var forøvrig en god hiledag 4stk på en halvtime, trur det er ny rekord for meg smile.gif

Endret av Simen Egge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. hilsing...

Føler meg truffet... Kjører selv Freelander, møtte en Serie II i Trondheim og ble så paff at jeg ikke rakk å hilse tilbake! Satt bare å glante på bilen! Skal skjerpe meg! smile.gif

 

På bilen! ohmy.gifunsure.gif Og så jeg som alltid har trodd at det var meg de glante på alle de som ser ut som de har falt ned fra månen når jeg hilser. unsure.gif Ja, ja. Der gikk den porsjonen selvtillit i vasken... rolleyes.gif

 

Men jeg fortsetter nå å hilse likevel jeg da. kanskje noen oppdager meg og... wink.gifblush.gif

 

biggrin.gifbiggrin.gifbiggrin.gifbiggrin.giflaugh.giflaugh.giflaugh.gifbiggrin.gifbiggrin.gifbiggrin.gifbiggrin.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simen Egge Posted Yesterday, 23:35 

 

Lurer på om jeg også hilser feil jeg. De eneste jeg får skikkelig respons fra er seriebiler, det er en noen defendere som er litt slappe i hilsinga(som regel de som har en helt "rein" defender uten kufanger,a-bar eller takgrind). Har fått hilsing tilbake fra noen få Discoer og RR med NLRK merke i frontruta. Mandag var forøvrig en god hiledag 4stk på en halvtime, trur det er ny rekord for meg 

 

 

Hjelper ikke om de har aldri så mye stash på taket og rundt bilen for meg...

 

Men hils gjerne på min Discovery om dere får sjansen... tongue.gif

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hva med hilsing når man er ute å går /løper? dry.gif

 

Er fortiden i Stavern på kurs, og under en løpetur her i området traff jeg på 4 Defendere og en Freelander. Jeg hilset i vei biggrin.gif og fikk "svar"tilbake fra noen. Er det slik at man ikke skal hilse når man er ute å går/løper blush.gif .

 

Det er forøvrig mange flotte Defendere her i området, hører selv til i Bodø og er ikke vant med å se så mange Defendere bortsett fra min egen laugh.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

Beklager å avbryte Stavern-møtet (??

 

Kjørte riksveg 4 mot Oslo i dag ca. kl. 1430 - 1500,

traff/møtte 4 stk. Freelandere som jeg hilste på--

-- men- ikke en eneste reaksjon !

 

Kjørte også en Freelander 4 biler foran, og jeg kjørte

opp på siden av den i utløpet av Gjelleråstunellen,

og der var det jaggu et godt smil tilbake, det varmet !

 

Vennlig hilsen

Per

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører mye i Oslo sentrum og har omtrent gitt opp å hilse ettersom alle bare ser dumt på meg, hvis de i det hele tatt reagerer. Dette gjelder for det meste Freelandere med BP-registrering. Men seriebilene hilser nesten alltid!

 

Sto en nydelig lyseblå Serie II ved av/pålessinga ved bussterminalen i ettermiddag, og der fikk jeg tommelen opp som svar. smile.gif

 

Forhandlerne bør opplyse nye Freelander-eiere om skikk og bruk. smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte P 38 i helga, og møtte pen Defender 110 på veien. Hilste spontant på føreren, og fikk kjapt 'hand-up' til svar. Så fikk jeg iallefall bekreftet en ting; P 38 førere er ikke overlegne laugh.gif , og Defenderførere hilser som nr. 2.... laugh.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer, 27 mil, 37 freelandere, 13 RR, 9 discoer, 7 defendere og 3 serie biler. Og ingen hilste!!! HVA SKJER???

Utrolig hva en får med seg og rekker å tenke på når en pendler hver helg.

Fjelltrafikken en Fredags ettermiddag består visst av masse folk som ikke skjønner hva slags bil de kjører og hvilket miljø de er en del av.

En grønn Open Air med forgyllt klubb merke i grillen søker likesinnede!

Fortsatt strålenede helg kjære familie!! biggrin.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde min beste 'hilsingdag' i går. Så en Def og to Freebies. Hilst på samtlige og fikk hilsen tilbake fra alle. Men jeg tror den ene Freebie sjåføren som hilste tilbake gjøre det kun som en spontan reaksjon av å bli hilst på uten at han visste egentlig hvorfor han gjore det smile.gif

Hilsen en Freebie sjåfør som alltid hilse biggrin.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilste på noen Freelandere på veien hjem i går, men INGEN hilste tilbake.

Derimot hilste flere seriebil- og Defender-førere, og på kaien i Moss kom en kar bort og kommenterte den flotte bilen jeg kjørte biggrin.gif Og så spurten han en av sine små håpefulle om det ikke var en tøff bil - og det ble umiddelbart bekreftet biggrin.gif (veloppdragen unge, med andre ord laugh.gif )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blink.gif Det merket må være STOOOORT! blink.gif

 

Gautemedpåholdenlabbfraførerhunden

 

PS.

Synes egentlig jeg var flinkere til å hilse

før da jeg kjørte seriebil.Intet stæsj som

måtte fikles på i fart og lave hastigheter.

 

Nå med RR må blinklys,stereo,varmeapparat,

pussere,rumpevarme,GPS,ABS,HDC,TRC,

SMS og ikke minst fartsgrenser og fotobokser

voktes med falkeblikk.

 

 

Gautedrattskrikendeinniutviklinga

Endret av gautes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører mye i Oslo trafikken og etter at jeg fikk bilen i desember hilste på det meste. De fleste Defendere og Seriebiler hilser tilbake. En del Discoer hilser, men ikke alle hilste tilbake (ca 50%)

Mens Freelandere og RR er de værste. Har ikke fått et eneste svar. Flere av Freelanderne og RR jeg hilste på så rart på meg blink.gif

 

Da har jeg kommet til denne konklusjonen:

Hilser fortsatt på Defendere og selvsag seriebiler

Hilser forsiktig på Discoer og eldre RR

Hilser ikke på nyere RR og Freelandere

Svarer selvsagt hver eneste gang (hvis jeg rekker)

 

Ingenting er som å bli hilst på vei hjem fra jobben. cool.gif

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blink.gif

 

Gautemedpåholdenlabbfraførerhunden

 

Gautedrattskrikendeinniutviklinga

83159[/snapback]

Jeg tror du har et problem med mellomromstasten din, Gaute. Avogtilfungererdenikke wink.gifwink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...