Gå til innhold

musebilen


safaripaul

Anbefalte innlegg

Det var i 2006 jeg fant en 1969 serie 2A 88 " med 2,25 liter bensin på en låve i Darbu mellom Kongsberg og Hokksund. Det blei navnet "Musebilen", da vi åpnet pansret så jeg at en mus hadde flyttet inn. Her er et bilde fra turen hjem til Horten en mørk høstkveld. gallery_2960_9_58131.jpg

Et stopp for oljepåfylling ved skollenborg.

Endret av safaripaul
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 137
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Det skulle vise seg å stå værre til enn jeg troddegallery_2960_9_791077.jpg. Det var oljelekkasje i front av veivakslingen, dette måtte jeg få hjelp til av en hyggelig mekaniker Nord for E18 over Kopstad. Han brukte 5-6 uker og angret på at han hadde tatt jobben. Men rett før jul 2006 fikk jeg Eu- godkjenning. Da jeg skulle ha skilter viste deg seg at vognkort del 2 manglet så det blei ikke skilter. Forrige eier var reist ut av landet og det så dystert ut. Men etter en tapsmeldig fra utlandet ble det en gledens dag og til slutt skilter.gallery_2960_9_637659.jpg

Endret av safaripaul
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattulerer :) Jeg har sans for korte 88´med tettsittende lykter. Gjerne grå og malingslitte.

"Musebilen" må opprinnelig være en nær slektning av min s2a 88´, som er førstegangsregistrert i 1969 (produsert i 1968). Min bil heter "Rovdyret", på grunn av at den deltok i filmen "Rovdyr".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var tiden innne for å tilbringe tiden sammen, her feirer vi nyttår sammne 2007/08. (bli ikke kjøring hjem den kvelden :)gallery_2960_9_24563.jpg

 

Nå stod alt bra til å vi hadde noen fine turer sammen gallery_2960_9_539651.jpg

 

innvendig gallery_2960_9_466260.jpg

 

motorrommetgallery_2960_9_263981.jpg

 

Første snøen 2008 i østfold

gallery_2960_9_955446.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er fryktelig glad i gråe biler med slitt lakk. Et au kom av overraskelsen.

Ser ut til at du har en flott bil der du har satt ett særpreg på bilen. Dette blir omtrent som folk med hund, man kan ofte tenke seg hvilken hund som passer til eieren. Her er to blitt ett.

 

En 88 er også en utrolig vakker bil som sjarmerer alle aldersgrupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...