Gå til innhold

`87 110 med 200Tdi


EspenV

Anbefalte innlegg

Vurderer salg. Kjøpte bilen i mai, og er fornøyd, men ser at det å ha Defender er forbundet med å ha litt tid til vedlikehold.

 

Bilen er en `87 110, 9 seter, med 200Tdi motor. Går meget godt. Veldig lite rust i samme. Noe lokale rep på baktravers må påregnes. Karroseri er ganske pent, men dørene er dårlige. Har to "nye" fordører stående som er blåst og primet i sommer. Venter bare på lakk. Har også nye bakdører i anmarsj. (Er med på fellesbestillinga her på forumet. Dørene er betalt og vil følge eventuelt salg).

 

Noe jobb må påregens på torpedovegg. Rust i hjørne ved vindushengsel begge sider, og nede under dørhengsler. Fotbrønn begge sider må også repareres.

 

Drivverk virker bra. Har akkurat byttet alle oljer. Nye hjullager bak, nye endeledd, ny dynamo (med nytt ledningsnett i motorrom).

 

Vanskelig å si hvor mye den er verdt. Men for de som er interisert, vil jeg være åpen med hvor mye jeg selv ga (kan sjekkes med forrige eier her på forumet), og hvor mye jeg har kostet på.

 

Kan være interissert i å bytte i kjedelig, traust menneskebil og seriebil for helgebruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...