Gå til innhold

Land Cruiser byttes i Land Rover?


DefenderE

Anbefalte innlegg

Sjekker om det er noe marked for å bytte Toyota land Cruiser i LR 90 eller 110. Ikke bensin.

Land Cruisern er en tøffing og bør sees prøves. Mye restaurering er gjort. Ta kontakt hvis du er interessert.

 

Håper det ikke blir som å banne i kirka å nevne Toyota her nå da :)

DSC00667.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekker om det er noe marked for å bytte Toyota land Cruiser i LR 90 eller 110. Ikke bensin.

Land Cruisern er en tøffing og bør sees prøves. Mye restaurering er gjort. Ta kontakt hvis du er interessert.

 

Håper det ikke blir som å banne i kirka å nevne Toyota her nå da :)

 

Prisant. LC, ca. 75000.-

Kan ta dyrere LR i innbytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant, og her kommer litt mer info.

HJ60, 1983 mod, hele bilen er rustsveisa, nye kanaler, skjermbuer, nytt OME understell med mer. Har regnskap på bilen på ca 70000.- bare i deler.

Har i tillegg en del nye deler på lager, til foraksling, knokkelhus, bakaksling, bremser mv.

 

Dessuten er det ikke "så" mye. Ganske dyre som er så og si uslitelige biler for den som måtte ha kjennskap til de.

 

Det er et lite wildshot å legge den ut på LR forum, men det er verdt et forsøk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skikkelig fin HJ60 det der... trist at du vil bytte til LR da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et stor oppslag om defender i VG/Dagbladet i går - du burde sett det før du kvittet deg med go'bilen

 

du vil ikke bytte i en Saab 9-5 da? Kjæresten min er faktisk skikkelig fan av denne toyota'en...

 

har du garasje på nlck? slik at jeg kan se litt flere bilder?

Er generellt skeptisk til biler som er hellakkerte...

 

 

:-)

Endret av bebedotno
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et stor oppslag om defender i VG/Dagbladet i går - du burde sett det før du kvittet deg med go'bilen

 

du vil ikke bytte i en Saab 9-5 da? Kjæresten min er faktisk skikkelig fan av denne toyota'en...

Jepp. For SAAB kom på 32.plass men LandRover på 35. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et stor oppslag om defender i VG/Dagbladet i går - du burde sett det før du kvittet deg med go'bilen

 

du vil ikke bytte i en Saab 9-5 da? Kjæresten min er faktisk skikkelig fan av denne toyota'en...

 

har du garasje på nlck? slik at jeg kan se litt flere bilder?

Er generellt skeptisk til biler som er hellakkerte...

 

 

:-)

 

Det nytter ikke å la seg skremme av oppslag i Dagbladet av en fyr som er inkompetent til å fikse ting selv på en 4x4 bil. Han burde kjøpt seg en Toyota (hahaha).

 

Men å bytte i en Saab har jeg ikke lyst til desverre.

 

Har garasje ja, her... http://nlck.no/forum/viewtopic.php?f=37&t=15305

 

Ser ikke problemet med hellakkering så lenge det ikke er metallic lakk. Fordelen er jo at fargen er ny, og skulle det være noe så er det bare å finne frem pussepapiret og lakke over igjen. :)

Dessuten så er den ikke hellakkert. Taket er ikke lakkert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. For SAAB kom på 32.plass men LandRover på 35. :lol:

 

Ja så den 32. plassen... men det er da et par hakk opp :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...