Gå til innhold

Lease eller kjøpe


qcnr

Anbefalte innlegg

Dette regnestykket har jeg og min far vært enig om i årevis, men likevel har vi gått i fella med kjøp begge to :blink:

Fordelen med leasing er jo også at ønsker man seg en ny er det jo lettere å bytte :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå er vel historien i linken fra leasing biten, at han som leaset har kjøpt også. Han var vel ikke fornøyd med kjøpet og bestemte seg for å lease i tillegg? :unsure: Så om man har kjøpt, og leaser i tillegg, så er det vel en fare for at kjøpet blir hevet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel ha flere? Jeg har både Land Rover og postbil og furien har en ford focus i tillegg... :rolleyes:

Glem ikke at kjøpsloven stiller en rekke krav til heving av kjøp, og det er fare for at om man får hevet kjøpet, så påløper det likevel en lang rekke kostnader av juridisk karakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de aller fleste svarer deg seg å kjøpe, du slipper mva på årsavgiften, gebyrer osv. Pluss at du må betale for alle skader og det som er "unormal"slitasje.....

Kjøp bilen, det svarer seg for de aller fleste...

 

HAHAHA.... Støtter deg der.

Lønner seg for oss å kjøpe.

 

Uansett, husk at utgiftene øker pr km du her "kjørt", og du får med ubrukelige reserver, og masete vrak på kjøpet.

Leaser du, så kan du bytte når dø ønsker, og blir ikke dømt for byttet, tvert i mot, du får misunnelige blikk.....

 

Men, Det krever penger å lease.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...