Gå til innhold

New Defender concept for Frankfurt


Anbefalte innlegg

Det siste bildet her hadde en kjempegod antidepressiv effekt. Begynner å ligne noe fint, noe gjenkjennelig. Bare Outlander-japsefronten som må gjøres noe med og få satt inn safarivindu i bak.. B)

 

 

Det må da gå an å videreføre Defender-karosseriet slik det er i dag. Så kan de heller fokusere på å gjøre den vind-og vanntett, putte inn så mye elektronikk, ECU-er og batterier de bare vil, hybridløsninger, luftfjører, etc.

 

 

Noe av problemet er vel at fronten ikke går gjennom de nye EU kravene for fotgjengersikkerhet og må lages "mykere"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 136
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

De kan få lov av meg å myke opp littegrann, og da kan de f.eks se på hvordan Volvo har gjort det med XC90 som har en nokså butt front men allikevel 4 el 5 stjerner i NCAP på fotgjengersikkerhet, mener jeg.

 

EDIT: 2-er. :(

Endret av Steff1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som også hørte på talen til Jerry, så sa han at dette var et av flere designforslag som de jobbet med. Forøvrig sa han også: "...we have no desire to imitate our past, we will design a Defender that is relevant for the 21st century..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsåvidt greit nok det, men hvorfor kalle det en Defender. Bilen som er vist er stilig den. Kunne godt hatt en slik, men den har ikke noe med Defender å gjøre.

 

Selvfølgelig skal den hete Defender :rolleyes:

 

Det ville vært komplett idioti å gi slipp på det merkenavnet etter å ha brukt 20 år på å bygge det opp......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo mer jeg ser på bildene, desto mer liker jeg dem.

Alle konseptbiler ser litt "fjerne" ut på enkelte områder... hjulene for eksempel.

 

Jeg er 100% overbevist om at LR nok en gang vil lage en fantastisk bil, og selvsagt må den hete Defender!

 

Om 15 år skal jeg definitivt ha meg en slik. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Designet er ikke så alt for ille i seg selv synes nå jeg, bare veldig synd at det ikke ligner på en Defender :(

 

Litt vel mye Skoda Yeti og Kia Soul.

 

Toyota var mye flinkere til å bevare sin identitet med FJ Scout og Jeep med sin Rubicon. Synd Land Rover ikke helt har klart det.

 

I disse dager betyr det som regel at de er klare til produksjon når konseptbilene er såpass ferdige :(

 

Benytt facebook-kontoen til noe nyttig og la Land Rover høre din mening: Land Rover DC100: Your Opinion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder her:

 

Iphone 001.jpg

Iphone 002.jpg

Iphone 003.jpg

Iphone 004.jpg

Iphone 005.jpg

Iphone 006.jpg

Iphone 007.jpg

Iphone 008.jpg

 

M.

 

og her

 

Iphone 009.jpg

Iphone 010.jpg

 

Så fikk jeg ikke lov til flere...

Bilde 11

Bilde 12

Bilde 13

Bilde 14

Bilde 15

M.

Endret av MortenSi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...