Gå til innhold

Haust-tur avd.Møre


Odd Arne

Anbefalte innlegg

Det blir tur i år også. Turen vil gå til Aursjøen som for 3 år sidan og året før det. Turen blir den 10.og 11. september.

 

Det vil kome meir info etter kvart som tur-komiteen får detaljane på plass. Dette er i fyrste omgang info om at det blir tur.

Det er berre å byrje å gle seg for den som vil vere med på turen. Om nokon frå andre avdelingar vil vere med er dei sjølvsagt

hjartelig velkomne. :D

 

Det blir ein 2 dagars tur med overnatting frå laurdag til søndag.

Endret av Odd Arne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg hadde diverre ikkje gleda av å vere med på dei tidligare turane til Aursjøen. No har eg seter nok til alle i familien og blir sjølvsagt med.

Men derfor har eg ikkje noko bilde å poste.

 

Men linkar til ein forum-tur som gjekk i fjor.Aursjøvegen rundt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt usikker på om jeg har tid til begge dager.. Tipper jeg kommer opp på søndag morgen, for å vere med ned til Sunndalsøra.

 

Dette er en tur som absolutt annbefales. Helst som avd Møre planlegger, med overnatting på Aursjøhytta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener på at vi har brukt å reise i fra Ålesund (moa) ca klokka 10 på lørdagen.... Tror jeg :P

 

Jeg vil ambefale alle som har annledning til å vær med, vist du tviler så hiv dere på å bli med, det er en fantastisk tur!

 

 

(regner med at det blir mulighet for å dyppe trynet i gjørme ved kjøreområdet til "Malmedalen Offraders" i år også ??? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hei til alle dokke som har lyst til å vere med på Møre sin haust-tur til AURSJØHYTTA !!!!

 

I fint og klart haustver er dette noko ein vil leve på lenge! Sjå billede på forumsidene frå i fjor.

 

Tida gjeng og dagen nermar seg. Og då er det nødvendig å få melde seg på slik at den vidare planlegginga kan gjerast.

I skrivande stund er det berre EIN påmeld,og det er noko tynt.

 

Program finn du på sidene til Team Møre.

 

Det er sett i gang arbeid med historiske tilbakeblikk frå anleggstida,uybyggingar,demning og tunellar,gruver og skinner.Ja jernbane -skinner høgt oppe i fjellet.Her er det lokalkjende guidar.

Vi kjem til å stoppe ved ein grillplass/grillhytte (i tilfelle dårleg ver) for sos.samvær/kaffi.

 

Etter at vi er komen ned frå fjellet er plane å besøkje dei i malmedalen.Dette er ikkje heilt i boks enno, men vi håper på positivt svar frå dei.

 

Det har blitt ein liten feil i e-mailadr mi slik at denne her er den rette johana-n@online.no

Telefon 70270611 og 92234243

 

 

Turkomiteen består av: leder Kjell Henriksen og medhjelpar Johannes Nilsen

 

 

Meld dokke på så snart som råd hvis det skal verte tur til Aursjøhytta i år !!

 

 

Johs.Nilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I og med at jeg meldte meg på første dagen, å du leervåg er nå påmeldt så ser det ut til at det blir vi to, vist forlk ikke klare å få ut fingeren sin å melde seg på !!!!

 

 

Det er en utrolig flott tur, ikke sitt hjemme å leit etter unskyldinger for å ikke bli med selv om dere egentlig vil (at dere tror at bilen ikke klarer det er bre tull)

 

Kom igjen folkens!!!! Kriss du e utvalgt av me til å vær sjef for nattsafari, det klarte du fint alene i fjor!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det siste frå turkomiteen:

 

Avreise Spjelkavik Laurdag 10/9 kl 10oo.

Ein liten fartsreduksjon på Sjøholt slik at eg får henge meg på .

Så fer vi vidare til Valldal og over Trollstigen og til Åndalsnes.

Der er vi omtrent kl 13oo.

Ein stopp i Åndalsnes sentrum,før reisa går vidare inn Isfjorden og over Vistdalsheia.

Så kjem vi til vakre Eikesdal og ferda går då opp over mot Aursjøhytta.

Når vi er framme,kan vi fordele romma og starte med kokkelering.Her er det fint om fleire kunne bidra med ei hand.

 

Etter middagen , tek vi kaffi og finn fram div. spel og quiz..

 

Dag 2

Søndag 11/9.

Felles frukost frå 08oo til 09oo

Vasking og rydding.

Avreise1030.

 

Vi har vore så heldige at Jonni frå Sunndalsøra har sagt seg villig til å vere guide for oss .Gunnar har også sagt seg villig til å bidra til at vi alle får eit inblikk i historia som ligg i fjella her.

Nedstigninga går gjennom Litledalen og til Sunndalsøra.

Her gjer vi ein liten stopp før vi kjører til Malmedalen for å prøve oss i offroadløypene der.

 

 

Husk !

ta med sengetøy,sovepose ,laken .

Radio pmr 446 (walkietalkie) då ein god del info vert gitt undervegs.

 

God tur!!

 

Turkomiteen ved Kjell H og Johannes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei til alle dokke som har lyst til å vere med på Møre sin haust-tur til AURSJØHYTTA !!!!

 

I fint og klart haustver er dette noko ein vil leve på lenge! Sjå billede på forumsidene frå i fjor.

 

Tida gjeng og dagen nermar seg. Og då er det nødvendig å få melde seg på slik at den vidare planlegginga kan gjerast.

I skrivande stund er det berre EIN påmeld,og det er noko tynt.

 

Program finn du på sidene til Team Møre.

 

Det er sett i gang arbeid med historiske tilbakeblikk frå anleggstida,uybyggingar,demning og tunellar,gruver og skinner.Ja jernbane -skinner høgt oppe i fjellet.Her er det lokalkjende guidar.

Vi kjem til å stoppe ved ein grillplass/grillhytte (i tilfelle dårleg ver) for sos.samvær/kaffi.

 

Etter at vi er komen ned frå fjellet er plane å besøkje dei i malmedalen.

 

Det har blitt ein liten feil i e-mailadr mi slik at denne her er den rette johana-n@online.no

Telefon 70270611 og 92234243

 

 

Turkomiteen består av: leder Kjell Henriksen og medhjelpar Johannes Nilsen

 

 

Meld dokke på så snart som råd hvis det skal verte tur til Aursjøhytta i år !!

 

 

Johs.Nilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

 

Da er vi klar for tur imorgen :lol: vi gler oss..

montert div utstyr på bilen ikveld i og med vi blir 3stk så må range rovern taes ibruk (hundane blir hjemme) ........gjett ka dette er !!! 10 kr til den som gjetter rett........:lol: :lol:

med_gallery_5447_9_413100.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja no ser det meste ut til å vere i boks.

Det blir elleve bilar og ein motorsykkel på turen.Slik det ser ut no i kveld.

Og 20 personar totalt,- stort og smått.

Medlemmar som ikkje er med frå start, vil slutte seg til kolonna etter kvart.Dette gjeld nokre få som eg ringjer litt i forkant.

johannes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte dere ved Sjøholt i dag! Flott kolonne; jeg hilste som bare det, men i og med at jeg kjørte Freelander så var det ingen som hilste tilbake. Thats life.

 

 

Eg syntest tydelig at eg såg ein Freelander omtrent i krysset det vi svinga av til valldal,prøvde ,men vart litt sein med hilsinga.Beklager.

Johannes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...