Gå til innhold

Gautes Garage og Ryen Auto


gautes

Anbefalte innlegg

  • 2 år senere...

Nå har ymse øvrighet sagt sitt etter div.rep og undersøkelser og yrkeslivet er over for min del.

Men jeg satser på at legevitenskapen stadig blir bedre.

Gjenstår kanskje å få 18-åringen i hodet til å forstå at resten av kroppen skulle vært skrotet hos høggern mot 3000,-.

Men det gir ingen moro i hverdagen så jeg får nok fortsette med ymse sprell fortsatt.

Dog påstår jeg at hodet virker fortsatt ,av og til ihvertfall,og erfaringene med de bilene jeg hadde inne på verkstedet kan deles.

 

Gautedelvisleisegogdelvisglad

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk dessverre ikke testet servicen hos Gautes Garasje og Ryen Auto i Spireaveien. Og jeg synes det er leit at Gautes kropp ikke er egnet til å videreføre den virksomheten :(

 

Derimot har jeg har mye glede av gode råd fra Gaute her på forumet. Jeg håper denne erfaringsoverføringen videreføres i mange tiår, slik at vi alle kan dra nytte av den opparbeidete erfaringen i Gautes unge hode.

 

Lykke til videre med både hode, kropp, LR, småbruk og annet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Gautes reparasjons-underholdningsgarasje og artikkelverksted" :)

Synd dette gitt, men siden vettet er intakt, så er det kanskje godt at noen har hjulpet til å bestemme at arbeid utgår.

Livet består, Gaute - one life. live it!

God bedring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lever,altså må jeg ha en dag innimellom med en skrue å skru på.

(Omtrentlig sitat fra Harrymann)

Og StigRRune traff spikeren på hodet,ja.

 

 

 

Endret av gautes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antar at det gjelder de samme regler for folk som med gamle (les pent brukte) LR produkter, de skal behandles pent. Ingen omfattende herping eller radikale ombygginger, kun nensomt vedlikehold og justeringer. Det optimale er å beholde patina opparbeidet gjennom mange års bruk. Drenering av opparbeidet kunnskap og erfaring kan dog med fordel utføres fra tid til annen for å opprettholde en mest mulig lytefri gange. Daglig lufting er heller ikke å forakte for å hindre uhemmet markering av revir. Har sålangt hatt gleden av å møte Gaute en gang, men gjentas med glede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...