Gå til innhold

Defender V8 110 1988, 142k km kr 60.000,-


Anbefalte innlegg

Det ser ut som om a-stolpen er borte under nedre førerdørhengsel, og du må nok regne med at den rusta er langt innover.... be om å få bilder av torpedovegg, fotbrønner, gulv og ramme.

 

....Men den har potensiale. DET er del liten tvil om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med eieren og så bilen på verksted (Autospeed), for noen år siden, da den hadde sitt årlige besøk for TLC. Teknisk er den nok godt vedlikeholdt på verksted. Rust vet jeg ingenting om. Vinsjen er brukt for å dra ved på hytta. Tidligere eier har kjørt seriebil og det samme har sønnen som i dag kjører D90, men ingen av de har menget seg i det lokale LR miljøet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var nettopp og tittet på den. Den var i sånn passe god stand. Nederste del av dørrammen må byttes hvertfall på passasjersiden foran da den er veldig rusten. Og det var skrudd fast plater (om dette er standard aner jeg ikke) i fotbrønnen foran, så man kunne ikke se tilstand på dørken. Og så lekker den vann inn foran, og jeg så tegn etter tidligere vann(skader). For meg er den uaktuell siden man må ha D1 for å kjøre den. Om den kan registreres ned til 9 seter ved å fjerne setet i midten foran og sette inn cubby box aner jeg ikke. Tidligere eier hadde byttet den inn i for å kjøpe seg Porsche.

 

edit: De satt standard at det var rep. objekt på alle biler som ble solgt uten garanti. Jeg så også at den gikk gjennom PKK i mai 2010 med bare nuller, så den er nok i "god" stand teknisk om man ser bort fra rust og lekkasjer.

Endret av Fogga
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...